Kiitoksia kovasti kortista! Jäin miettimään mitähän tuo kirjoittaminen mahtaisi olla... Ehkä sen aika ei ole vielä, joten en sitä vielä tiedäkään
Piirtämissuunnitelmia minulla tosin on, mutta en ole vain saanut mitään aikaiseksi lähinnä niinkin tyhmillä tekosyillä kuin "Jos aloitan sarjiksen, en saa sitä loppuun/en jaksa keskittyä siihen tarpeeksi/siitä tulee kuitenkin ihan tyhmä/idea on syvältä/en saa kynän jälkeä pysymään laadukkaana" jne.
Mutta, jos minulle pomppaa päähän ihan ultimate ajatus, joka kirjoittaa paperille, niin kirjoitan sen ihan välittömästi!
Ihanaa kuulla, että minulla olisi mahdollisuus rentoutuakin - tuntuu tosin, etten ole muuta tehnytkään kuin rentoillut koko vuoden, en ole sitten viime kesän ollut töissäkään kuin viikon ajan! xD Nauramista tulee olemaan ihan saletisti todella paljon siinä kaiken muun puuhan lomassa! Sielullisesti tämä rentouttaa, sillä pääsen VIIMEINKIN pois tuolta Lahdesta (luoja, olen kurkkuani myöten täynnä sitä, 3,5 vuotta siinä kaupungissa oli liikaa!) ja saan asua ihan järven rannalla, jonne oma tarotkorttini Intohimo kehottaakin minua hakeutumaan aina kuin mahdollista ^____________^
Mutta, kirjoittaminen oli yllättävä viesti, joskin iloinen sellainen. Nautin kirjoittamisesta ja olen kirjoittanut elääksenikin. Ja kirjoitanhan minä täälläkin ihan hirveästi! xD