Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy delfiineiltä tai keijuilta  (Luettu 81558 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 10.06.2007 13:59:49 »

Joo, muistan kyllä! Kimppakämppä ystävän kanssa onnistuu tosielämässäkin, kun nyt muutan hänen luokse, ainoastaan paikkakunta on eri! Kuopioon päin olen suuntaamassa näillä näkymin tämän Pöljällä asutun ajan jälkeen, mutta niihin suunnitelmiin on vielä aikaa.... ^__________^
tallennettu
Ayela
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #31 : 10.06.2007 14:46:53 »

Heippa Jadeania,

minullakin oli kysymys "vetämässä" edellisessä ketjussa. Muistaakseni kyselin siinä neuvoa viisailta delfiineiltä erääseen kinkkiseen ihmissuhteeseen (ja nykyiseen elämäntilanteeseen ylipäätään).
Muchos gracias vastauksesta jo näin etukäteen!  Smiley

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 10.06.2007 17:42:59 »

:smitten:Ah ihanuus täällähän tämä oli! Etsinkin jo useamman viikon,että mihinkä katosi! Voisivatko keijut antaa vihiä tulevaan työelämään vai onko sitä edes? ja delfiinit neuvoja kotielämään? Kiitos!

keijujen vastausta työelämään:

pidät jollain tavalla liian paljon yhtäaikasia ovia auki oma työelämäsi kannalta. jotta työelämäsi voisi olla mahdollisimman rikasta ja antoisaa on sinun asetettava sille päämääriä. vaikka siteen hyvinkin pieniä sellaisia. uskalla toteuttaa juuri sitä alaa josta olet jo pienestä pitäen haaveillut vaikka se ei kaikkien mielestä olisikaan juuri se sinun hommasi. luota omaan sydämeesi sillä vain sinä tiedät mitkä päämäärät palvelet sinua ja sitä myöten kauttasi myös muita ihmisiä.

delfiinien vastausta kotielämääsi:

kotielämäsi on jollain tavalla odottavassa tilassa.tarvitset nyt sellaisen pienen inspiraation tehdä jotain piristävää omassa koti elämässäsi. uskalla tehdä ehkä jokin isompikin sukellus ja sen myötä muutos uuteen. pieni piristys silloin tällöin on aina paikallaan. ja muista muutos on aina juuri oikeanlaista kun sitä toteuttaa suoraan omasta sydämestään.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 10.06.2007 17:48:51 »

Mitähän delfiinit kertoisivat minulle?

Rakkauselämäni on aika...hmm..mitenkähän sen sanoisin...sekaisin, avoinna.. Smiley
Vai onko minulla edes rakkauselämää?  Grin Taitavat olla pelkkiä harrastuksia nuo tyypit  Huh

tässäpä tätä delfiinien vastausta myös sinulle.

rakkautesi peruskäsitteeksi nousee synkronisuus. saat rakkaudessa ympärillesi juuri sitä mitä haet mutta onko se välttämättä se mitä sinä juuri nyt tarvitset. sinua kehoitetaan keskittymään sellaisiin hyvinkin pieniin sattumiin joita elämässäsi on mutta joita et jostain syystä ole ehkä vielä pysähtynyt huomaamaan.tähän kun ilmiöön kun uskallat pysähtyä löydät juuri sen tärkeän ihmisen joka päättää sen lauseen jonka sinä juuri aloitit tai toisinpäin.mitä enenmän uskaltaudut näitä sattumia pysähtyä huomaamaan ja ottamaan ne todesta sitä suuremmiksi ne kasvavat ja eivät sitten taida loppupeleissä olla enää sattumaa ollenkaan.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 10.06.2007 17:53:40 »

Hei...mitähän delfiinit keroisivat minulle alkavasta kesästä?

sanoisin että tässä kesässä olisi jotain parannusta edelliseen. sinussa voimaa enemmän kuin ehkä haluat ymmärtääkkään ja se auttaa sinua tänä kesänä toteuttamaan juuri sitä ominta itseäsi.tämä kesä on aikaa jolloin kannattaa antaa omille unelmille siivet aina kun siihen vain tarjotaan sinulle pienintäkään mahdollisuutta.tulet olemaan tänä kesänä tavallista valoisampi persoona ja se ei jää juuri keltään huomaamatta. varo kuitenkin ettet näissä suurissa voimissasi astuisi liikaa kenenkään varpaille...jos niin teet saattaa syksyllä olla luvassa kateuden aiheuttamia sydänsuruja.
tallennettu

limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 10.06.2007 20:01:07 »

Voih, olisiko delfiineillä minulle jotain kerrottavaa kesästä  smitten angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 12.06.2007 15:22:35 »

Minä taisin kysyä delfiineiltä sieluparistani... mutta samalla kait etsin rakkautta   smitten

uskalla unelmoida.sinua kehoitetaan muistamaan että kuu voi antaa toiveille ja unemille suuren voiman silloin kun toiveet esittää oikeaan aikaan. käytä apunasi musiikkia soittamalla,laulamalla tai vaikka vain kuuntelemalla. mikä on vain se sinulle kaikista luonnollisin tapa se tehdä.anna tämän musiikin kuvastaa rakkautesi toivetta ja uskalla päästää irti jotta unelmat voivat saada siivet ja sen myötä toteutua.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 12.06.2007 15:30:19 »

Mitähän keijut tai delfiinit mahtaisivat sanoa minulle liittyen tähän yllättävään muuttooni? Ystäväni äiti siirtyi henkimaailmaan muutama päivä sitten ja minun tehtäväni on muuttaa hänen tilalleen ystäväni avuksi ja seurauksi heidän kotiinsa, Itä-Suomeen. Olen iloinen muutosta, mutta samalla HYVIN yllättynyt! En osannut odottaa mitään tällaista - mutta sehän elämässä on parasta, sen jännittävyys ^___________^

Voit nostaa minulle keijuja, delfiinejä tai jotain muuta, mitä vain intuitiosi suosittelee kohdalleni. Saat vapaat kädet.

no kysyin sinulle neuvoa keijukaisilta koska he ovat hyviä neuvonantajia muutto ja tunne asioissa.

sinut on kutsuttu nyt ystäväsi suureksi tuki pilariksi.kaikki asiat eivät välttämättä ole sitä miltä näyttävät ja hän saattaa tarvita apuasi asiassa jota ei saata muuten ymmärtää.juuri sinun läsnäolosi tuo hymyn hänen kasvoilleen juuri oikealla hetkellä. sinun kannaltasi katsottuna näkisin tämän muuton hyvinkin terapeuttisena.paikka tulee näyttämään sinulle ettei elämää pidä ottaa liian vakavasti ja antaa sinulle tavallista parempia rentoutumisen elementtejä.

sinua kehoitetaan tämän muuton myötä kirjoittamaan joku tarinaksi paperille.se on saattanut jo pitkään mielessäsi pyöriä ja nyt täältä löytyy se paikka jossa sen voit saattaa paperille.löydät myös kirjoittamisen aikana sen syyn miksi kirjoittaa sitä.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 12.06.2007 15:33:56 »

Heippa Jadeania,

minullakin oli kysymys "vetämässä" edellisessä ketjussa. Muistaakseni kyselin siinä neuvoa viisailta delfiineiltä erääseen kinkkiseen ihmissuhteeseen (ja nykyiseen elämäntilanteeseen ylipäätään).
Muchos gracias vastauksesta jo näin etukäteen!  Smiley

ihmissuhteissasi tärkeäksi teemaksi nousee nyt lepääminen ja omien voimavarojen uudelleen kokoaminen.olet tainnut hajoittaa omia energioitasi hieman liiaksi ja saattaa syntyä tunne ettei mikä omassa elämässäsi ota oikein onnistuakseen.

lepää ja etsi parantavaa voimaa vaikka meditoinnin tai kävelyretken avulla luonnosta ja vapaana pauhaavasta vedestä.kun olet kerännyt voimasi tiedät selkeästi mistä pisteestä suunnistaa ja minne.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 12.06.2007 15:36:31 »

sinun kesässäsi on mitä suurin ihmeiden aika vielä tulossa.sinun ympärilläsi on tavallista suurempi energia kenttä joka vetää puoleensa kaikkea sitä hyvää jota sydämesi kulloinkin vain tarvitsee.jos et ole aikaisemmin juurikaan uskonut ihmeisiin niin tämä kesä tulee sinulle monella tapaa vielä osoittamaan että ihmeiden aika ei ole ohi.
tallennettu

annel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 12.06.2007 17:21:17 »

Heps Jadeania,

mitäs mieltä delfiinit on, kuinka kesä "toimiin" rakkauselämän kantilta katsottuna...  smitten?Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena.... :Smiley

Kiittäen ja kumartaen annel
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 12.06.2007 21:05:37 »

sinun kesässäsi on mitä suurin ihmeiden aika vielä tulossa.sinun ympärilläsi on tavallista suurempi energia kenttä joka vetää puoleensa kaikkea sitä hyvää jota sydämesi kulloinkin vain tarvitsee.jos et ole aikaisemmin juurikaan uskonut ihmeisiin niin tämä kesä tulee sinulle monella tapaa vielä osoittamaan että ihmeiden aika ei ole ohi.

Kiitos, Jadeania  smitten smitten
Useammalta suunnalta olen samaa kuullut, mutta usko on kait joteski lopussa, ku kaikki tuntuu taas tökkivän ja ei oo oikein voimia, niinku oli jokinen aika sit  Undecided ...mutta odotan innolla tulevaa kesää smitten jospa se tosiaan ois niin hieno kuin monet ovat lupailleet  smitten
tallennettu
Milan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #42 : 12.06.2007 22:18:15 »

Heips Jadeania!

Oliskos keijukaisilla taikka delfiineillä miulle mitään kerrottavaa rakkauselosta ja työhön liittyvistä jutuista? Kesästä yleensäkin.
Kiitos kaunis etukäteen  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 16.06.2007 13:22:52 »

Kiitoksia kovasti kortista! Jäin miettimään mitähän tuo kirjoittaminen mahtaisi olla... Ehkä sen aika ei ole vielä, joten en sitä vielä tiedäkään Cheesy Piirtämissuunnitelmia minulla tosin on, mutta en ole vain saanut mitään aikaiseksi lähinnä niinkin tyhmillä tekosyillä kuin "Jos aloitan sarjiksen, en saa sitä loppuun/en jaksa keskittyä siihen tarpeeksi/siitä tulee kuitenkin ihan tyhmä/idea on syvältä/en saa kynän jälkeä pysymään laadukkaana" jne.

Mutta, jos minulle pomppaa päähän ihan ultimate ajatus, joka kirjoittaa paperille, niin kirjoitan sen ihan välittömästi! Cheesy

Ihanaa kuulla, että minulla olisi mahdollisuus rentoutuakin - tuntuu tosin, etten ole muuta tehnytkään kuin rentoillut koko vuoden, en ole sitten viime kesän ollut töissäkään kuin viikon ajan! xD Nauramista tulee olemaan ihan saletisti todella paljon siinä kaiken muun puuhan lomassa! Sielullisesti tämä rentouttaa, sillä pääsen VIIMEINKIN pois tuolta Lahdesta (luoja, olen kurkkuani myöten täynnä sitä, 3,5 vuotta siinä kaupungissa oli liikaa!) ja saan asua ihan järven rannalla, jonne oma tarotkorttini Intohimo kehottaakin minua hakeutumaan aina kuin mahdollista ^____________^

Mutta, kirjoittaminen oli yllättävä viesti, joskin iloinen sellainen. Nautin kirjoittamisesta ja olen kirjoittanut elääksenikin. Ja kirjoitanhan minä täälläkin ihan hirveästi! xD
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 18.06.2007 17:17:21 »

Heps Jadeania,

mitäs mieltä delfiinit on, kuinka kesä "toimiin" rakkauselämän kantilta katsottuna...  smitten?Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena.... :Smiley

Kiittäen ja kumartaen annel

kyllä lupailisin sinulle hyvänkin juhannuksen ja sen myötä rakkaudellisen loppu kesän.uskalla varsinkin juhannuksen aikaan heittää vaihde kunnolla vapaalle ja toimia sen oman intuitiosi mukaan jonka heti aamulla silmät avattuasi tunnet oikeaksi.usko itseesi ja siihen suureen rakkauteen ja huomaat että pian "rakkautta" saattaa olla ympärilläsi jopa riesaksi asti.loppu syksystä kannattaa kuitenkin karsia jyvät akanoista jos sitä pidempi aikaista suhdetta mielessäsi pöyrittelet. kannattaa kuitenkin sinun muistaa että tosi rakkaudessa kaikki mikä kiiltää ei välttämättä ole kultaa.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: