Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy delfiineiltä tai keijuilta  (Luettu 78818 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #120 : 21.08.2007 16:44:30 »

ei ole jäänyt ketju unholaan...työkiireiden takia nyt saattaa vastaaminen kestää..mutta pyytää kärsivällisyyttä...  smitten
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #121 : 01.09.2007 11:22:41 »

Hei, Jadeania

Kaipaan valaistusta yhteen ihmissuhteeseen. Se alkoi äkillisesti, jatkui melko kiinteänä ja katkesi (lähinnä minun taholtani) melko jyrkästi.

Suhde oli hämmentävä kestäessäänkin, ja jäin miettimään, mikä sen MERKITYS oli minun matkallani. Ehkä tuon toisenkin.

Pohdin myös, palautuuko yhteytemme vielä. Ja millaisena. En taida haluta enää yhteydenpitoa entisillä "ehdoilla".

Valoa, ja lämpöä Sinulle toivoen,
Venny  smitten

vihdoinkin taas aikaa antaa vastauksia tähänkin ketjuun.

kysyin vastausta sinun kysymykseesi delfiineiltä.

suhteen tarkoitus oli näyttää sinulle että asiat voidaan tehdä yksinkertaisesti tai vaikeasti.ennen kaikkea löytää se tasapaino että kaikella tässä elämässämme on se oikea aikansa ja paikkansa ja kaikkea kestää se aika kun on tarkoitettu.kaikkein tärkein opetus tällä oli sinulle se että vain itse voit tietää mitä kulloinkin tarvitset ja myös sinun kuuluu silloin uskaltaa asia myöntää ja toimia juuri sen oman intuitiosi mukaan.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #122 : 01.09.2007 11:32:16 »

Hei Jadeania  Smiley

kiitos että teet tällaista...

kysyisin Keijuilta erityisesti rakkauselämään ohjausta, sekä työelämään... miten minä puolestani saisin voimia jatkaa entisiä hommia kun uusia ei juuri ole näkyvissä...  Huh

ohjausta tuohon rakkauselämään

tällä hetkellä nousisi hyvinkin tärkeäksi omien tunteidesi kunnioitus.anna itsellesi lupa tuntea juuri niinkuin tunnet,äläkä peittele tunteitasi vain sen tähden että sinun olettetaisiin jossain tilanteessa niin tekevän. tällä tavalla saatat löytää rakkautta paikasta josta et ehkä muuten olisi sitä valmis muuten vastaanottamaan. keijut kehoittvat sinua myös muistamaan että rakkaus on kuin hämähäkin verkko.monia tapoja päästä samaan tulokseen mutta helpoin reitti ei aina välttämättä ole se kaikkein oikein.ja joskus kun verkkoon jää kiinni niin rimpuileminen vastaan vain pahentaa asiaa.uskalla antaa asioiden myös kulkea sillä omalla painollaan.

työelämäsi

nyt on aika nostaa omia tavoitteitasi ja valaa myös uskoa itseesi siinä että pystyt ne toteuttamaan.missään työssä ei voi jaksaa ikuisuutta jollei se anna sitä oikeaa haastetta johon sydämessäsi kuitenkin tiedät pystyväsi. yritä löytää jokaisesta työpäivästäsi itselle se uusi asia oppia tai kenties se uusia asia jollekin toiselle jonka voit tarjota hänen avukseen.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #123 : 01.09.2007 11:34:53 »

Jadeania

oletkos jo ok? Terveiset täältä meren rannalta, jossa itsekin saan etäisyyttä ja selkeyttä asioihin. Kerran neuvoit sen delfiinimeditaation, mutta ei valitettavasti nouse vastauksia mieleen, tarkoitan, selvänäköisiä, että mitä siinä asiassa tapahtuu.

 Smiley

älä yritä liikaa vaan anna asioiden tapahtua omalla painollaan.vastaukset tulevat juuri silloin kun aika on oikea ja ne tulevat kuin lahjana omaan sydämeesi.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #124 : 01.09.2007 11:40:14 »

Hei, Jadeania!

Muutin työn perässä toiseen maahan kuukausi sitten. Taakse jäi epätyydyttävä suhde ja paljon ystäviä, joita jäin kaipaamaan. Oliko ratkaisuni oikea, voinko koskaan tulla täällä onnelliseksi? Löydänkö uusia ystäviä, rakkautta ja oman paikkani tässä elämässä?

Koti-ikävä vaivaa välillä mutta yritän ajatella:
" Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät"

Voisitko katsoa minulle, mitä elämä tuo tullessaan?

tosiaan tuo laittamasi lause oli nyt se hyvä ohjeen nuora sinulle. uskalla luottaa siihen positiiviseen tulevaisuuteen. positiivinen lataus vetää puoleensa myös positiivisuutta ja taas päinvastoin.silloin kun näyttää yksinäiseltä ja todella pimeältä uskalla nähdä kuitenkin se hyvä mitä sinussa on äläkä anna yksinäisyyden masentaa vaan luo sitä ominta itseäsi ympärillesi. anna muiden ihmisten nähdä se persoona joka oikeasti olet ja huomaat että elämässäsi on aina vähemmän mustia yksinäisiä hetkiä.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #125 : 01.09.2007 11:51:17 »

Heippa!!!! smitten Smiley  Kyselen nyt täältäkin tulevaisudesta... (rahaa on mennyt ties kuinka paljon jo erilaisiin ennustuksiin) eli kiitoksia jo etukäteen "halvemmasta" versioista!!!! smitten

Juu ja tulevaisuudesta haluaisin pientä vinkkiä.  :angel:Eniten kiinnostaa tuleeko tulevaisuus olemaan yhtä kriisien täyteistä elämää kuin tähän asti on ollut?? Cry Rakkauspuolikin kiinnostaa, eli onkohan miestä näkyvillä? Ja jos näkyy jotain erikoista työrintamalla (olen nyt hoitovapaalla ja tarkoitus jatkaa vielä), lähinnä se kiinnostaa löydänkö sitten joskus töitä..!!!?

Ja kiitän jo etukäteen, ehdit sitten vastata tai et!!!  smitten

työelämään näkisin että sinne ei kannata kiireellä rynnätä vaan nauttia elämästäsi sellaisena kuin se on. saatat kohdata ihmisen tai ihmisiä jotka epäilevät teetkö tässä asiassa oikein mutta tehtäväs onkin näyttää heille mitä kaikkea hyvää tämä aika tuo monen ihmisen elämään ja että kaikilla asioilla on oma aikansa ja paikkansa.

kriisit alkavat olla takana päin. uskalla vain karistaa kaikki vaikea mielestäsi ja löytää positiivista latausta niistä arjen pienistä asioista.uskalla myöntää itsellesi että ole tälläinen eikä kenenkään tarvitse muuta ollakaan kuin vain oma ihana itsensä ja kaikki sen mitä olet tehnyt niin olet hoitanut niin hyvin kuin olet vain pystynyt.uskalla näin ollen irroittaa menneestä jotta voi helpommalla jatkaa postiivisemmassa tulevaisuudessa.

rakkauselämässäsi olisi tärkeää muistaa ettei ketään voi muuttaa ihan mieleisekseen vaan rakastaa sellaisena kuin hän on. eteesi on astumassa ihminen jonka tarkoitus on vähintäänkin opettaa sinulle että menneiden suhteiden vika ei ollut vain sinussa ja että elämä ei koskaan ole musta valkoista.uskalla tämän ihmisen myötä päästää irti menneisyyden syyllisyydestä ja olla vain oma itsesi ja tämä suhde auttaa sinut puhkeamaan suureen kukkaan.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #126 : 01.09.2007 11:59:59 »

Hei, Jadenia
pyydän delfiineiltä ja keijuilta tietoa tulevasta ja mieltäni askarruttaviin asiohin
valaistusta.
 kiitos sinulle etukäteen!

älä tyydy mihinkään vähempään kuin mihin olet kulloinkin ne omat tavoitteesi laittanut.sinua ei juurikaan palvele minkäänlainen kompromissien tekeminen mikäli asia on vahvasti sidoksissa omaan eläämääsi.joissan sisäisissä tavoitteissasi ja rakkaudessa olisi ehkä hyvä tarkistaa omia tavoitteitasi. tyydytkö niissä liian vähään vai voisitko pystyä parempaankin.

tämän päivityksen myötä sinulle on avautumassa uusia mahdollisuuksia.uskalla ottaa niistä kaikki tarvitsemasi irti ja muista että koskaan ei voi päästä eteenpäin jos kulkeen toinen jalka menneisyydessä kiinni.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #127 : 01.09.2007 12:04:46 »

Hei Jadeania,

Mitä minulle kerrottaisiin työ- ja rakkauselämään? Vastatkoon delfiinit tai keijut, ihan kuinka vaan.

kovasti kiitoksia etukäteen  Smiley Smiley

rakkaus

rakkauteesi on nyt tulossa suuri annos positiivista energiaa. uskalla hyödyntää tuo energia ja kerää sen myötä ympärillesi sellaisia ihmisiä joiden seurassa tunnet olevasi onnellinen.

työ

työelämässä kannattaa kiinnittää tavallista enenmän huomiota toisten ihmisten kehonkieleen.muistaa lause että kuva kertoo useasti enenmän kuin tuhat sanaa.kaikki eivät nyt välttämättä kerro sinulle suorin sanoin mitä asioista ajattelevat vaan kehonkieli saattaa kuvata asioiden oikeaa laitaa paljonkin tarkemmin.
tallennettu

sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« Vastaus #128 : 01.09.2007 12:20:43 »

Suuret kiitokset sulle!!! smitten On se vaan ihme, että kaikilta keneltä olen pyytänyt korttia tulee samansuuntainen vastaus kuin myös eräältä ennustajalta! Smiley Cheesy  Eli nyt sitten vaan odottelemaan tuota ihmeellistä ja ihanaa miestä!! smitten Grin  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #129 : 01.09.2007 14:56:56 »

Jadeania, oliko tuo se mitä delfiinit halusivat sanoa? Ajattelin ehkä jotain seikkaperäisempää.. vai oliko niillä sitten jotain muuta ihan muusta aiheesta? Mukavaa että paranit, muuten. JA hyvää syksyä.   Kiss
« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 16:14:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kissankulta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #130 : 01.09.2007 21:45:35 »

Meneekö lapsellani kaikki elämässä hyvin?Onko poikaystävä oikea hänelle?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #131 : 01.09.2007 22:40:16 »

Hei Jadeania,

saatko selvää, mitä rakkauselämääni voisi kuulua? Paljon kiitoksia!    smitten
tallennettu
SoFy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #132 : 02.09.2007 18:17:07 »

Hei! onko työkaverini minulle se oikea, onko hanen tunteensa todellisia minua kohtaan?
tallennettu
pirre
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #133 : 02.09.2007 19:37:12 »

Minäkin kysyisin keijukaisilta ja delfiineiltä.. Miten minun elämässä eteenpäin, niin ihmissuhde-, työ-, koulu- kuin millä muullakin saralla hyvänsä. Osaavatko he kertoa, mihin päin minun elämän tie vie.. Löydänkö sitä tosiystävää, jota olen etsimässä?

 smitten                   smitten                       smitten
tallennettu
suonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #134 : 02.09.2007 23:16:46 »

Hei,
pyydän pyydän minäkin apua tilanteeseeni.

Rakkaudesta.. elämään astui viime keväänä tosi merkittävä, ihmeellinen mies. Tunsin niin vahvasti valon ja yhteyden välillämme, ja tunne oli jaettu. On kai yhäkin..
asia on vain kääntynyt kesän aikana niin kummallisesti nurinniskoin.
On niin surullinen olo kun tuntuu että puhtaan, aidon asian päällä on pelon tai jonkun muun peitto.
Tämä on hurjan iso asia tällä hetkellä. Vaikea saada rauhaa tavoitettua.

Toinen on sitten tämä "työ", elämäntehtävän tuominen konkreettiin maailmaan..! Tunnen että alkaa olla aika, mutta olen jotenkin niin jumissa. Tiedän mitä tahdon tehdä, mutta sen saaminen käytännön alulle on ihmeellisen kankeaa. Onkohan tässä jokin juttu mitä en ole tajunnut?

Kiitän suuresti!
Ihanaa että täällä on tämmöisiä ihmisiä kuin te jotka näin autatte. Halaus!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: