Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Koirien horoskoopeista!  (Luettu 11019 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.05.2007 18:55:21 »

Hei!

Jos tämä tuli väärään paikkaan, niin siirtäkää te viisaammat, kun minä olen uusi ja kömpelö.  Smiley Jotkut nauravat tälle jutulle:

Minulla on 26.2. syntynyt koira (Chihuahua) joka on horoskoopiltaan siis kala Olen koira horoskoopista lukenut, että Kalan parhaat koira kaverit on Vesimies ja Vaaka. Nyt etsin meille toista koiraa -mutta onko aivan pöhköä etsiä koiraa syntymä kuukauden perusteella? Onko mitään sellaista, että tietyt päivät sopii yhteen, horoskoopista riippumatta esim. 13. ja 28. syntyneet tulee toimeen yms. Minulla olisi kiikarissa juuri yksi pentua, mille on laskettu aika heinäkuulle, vkolle 28 ja se olisi tällöin Rapu ja minua pelottaa paljon ettei ne tule toimeen keskenään. Olenko päästä vinksahtanut kun ajattelen näin?  idiot2 Tuleeko kala koirat toimeen vain vaakojen ja vesimiesten kanssa? Jos se tulee niitten kanssa parhaiten toimeen niin minun ei edes kannatta vilkuilla muina kuukausina syntyviä pentueita(?). Osaako joku auttaa tieltä eksynyttä? Tarvitsen oikeasti teidän apua - olen liian kiuhtoutunut astrologiaan, ja pitävät minua ihan päästä löyhtyneenä...  Undecided olenko?
« Viimeksi muokattu: 27.05.2007 19:09:43 kirjoittanut teanma » tallennettu

we will never die
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2007 19:08:19 »

Täältä olen siis tietoni löytänyt: http://www.delivet.net/horoskooppi.php
Kertokaa vain suoraan olenko oikeasti  idiot2 tai jotain
tallennettu

we will never die
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2007 20:01:46 »

Onko koirilla erilainen horoskooppi kuin ihmisellä?  Undecided
tallennettu

we will never die
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #3 : 28.05.2007 09:38:12 »

Ihanaa  Cheesy
Miun hau on syntynyt 20.3. ja näin ollen kala myös  :Smiley jotensakin vaan ei kuvaus sopinut yhtään... mutta seuraavana vrk.na alkava oinaan aika kuvaa hyvin tuota neitiä  Cheesy
Jospa näissä myös se nousevamerkki on otettava huomioon  idiot2 sitähän sitten onkin selvitettävä kasvattajalta asti, koska rekisteriin ei ole merkattu klo. Muutoin arvelisin taivaan kappaleiden liikkeiden vaikuttavan eläimiin samaan tapaan kuin meihinkin... vähemmän tiedostetusti ehkäpä kuitenkin  Smiley
Kannaattaa kysäistä kasvattajalta kokemuksia kaverin suhteen...Jotkut rodut eivät voi sietää samaa sukupuolta olevaa kaveria samalla tontilla    Wink
tallennettu
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 29.05.2007 14:04:23 »

Moi!

Ihanaa, että edes joku vastasi! Koirasi onkin syntynyt juuri siinä kalan/Oinaan vaihteessa, joten senkin takia kuvaus ei välttämättä sovi, mutta hyvä, että Oinas sopI! Smiley Ei kasvattajalla ole varmana kellon aikoja, koska sillä on kymmeniä pentueita vuodessa. Tämän rodun kyllä pitäisi suorastaan "rakastaa" lajitoveria kuin lajitoveria. Kiitos sinulle paljon vastauksesta - eihän yhteen nettisivuun voi luottaa, kun koiransa kanssa elelee sitten parhaimmillaan seuraavat 14 vuotta... sait minulle järkeä päähän! KIITOS eihän pelkkä horoskooppi vaikuta, se on vain pieni pala "mystistä" kokonaisuutta  Cheesy
tallennettu

we will never die
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 30.05.2007 14:59:49 »

Eikö ketään muu osaa sanoa mitään?  Smiley
tallennettu

we will never die
Olivia X
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.06.2007 21:10:34 »

Heh hee.. minun ystävänpäiväkoirani on vesimies. Muusta en tiedä, mutta tulee äärettömän hyvin juttuun yleensä kaikkien kanssa, mutta vanhempieni päivälleen vuotta vanhemman haukun kanssa tuntuu olevan aivan spesiaali ystävyys.  coolsmiley 
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.06.2007 11:13:59 »

Tämäpä hauskaa..  Wink Itsekin omaan Chihun. Taitaapi olla Oinas ja on se kyllä sen verran jästipää, kapinallinen ja hulivili. Meillä on viha-rakkaussuhde, kumpikin ärsyttää toista. (Itse olen Jousimies) Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 04.06.2007 13:44:33 »

Astrologiassa tärkeitä ovat asioiden alkamis- eli syntymähetket, siispä koiran tai minkä tahansa muunkin lemmikin horoskoopin voi tehdä, jos vain tietää syntymäajan. Kartan tulkinnassa pätee tietysti sama kuin ihmisilläkin, eli jos tarkkaa kellonaikaa ei ole tiedossa, ei myöskään voi tehdä tarkkaa karttaa josta selviävät nousumerkit ja huonejaot, vaan on tyydyttävä esim. vertailemaan vain aurinkomerkkejä.

En tiedä kuka on mahtanut tuon ketjun aloittajan mainitseman koirahoroskoopin laatia ja millä perusteella juuri Vesimies ja Vaaka on valittu "parhaiksi kavereiksi" (astrologisesti molemmat ilma-elementin merkkejä), mutta noin elementtien mukaan arvioiden Rapu sopii hyvinkin yhteen Kalojen kanssa, ovathan molemmat vesi-elementin edustajia. Voi tietysti myös ajatella, että Rapu johtavan laadun merkkinä voi pyrkiä pomottamaan Kalaa, joka edustaa muuttuvaa laatua, mutta perusenergiat ovat harmoniassa keskenään.

Aiheesta tuli mieleen, että kaverini otti juuri hiljattain koiran, jonka minuutintarkka syntymäaika oli yllätyksekseni mainittu kasvattajan sivuilla. Tein sitten tietysti mielenkiinnosta kartan myös koiralle ja kävi ilmi, että kaverillani ja koiralla olikin astrologisesti todella paljon yhteistä! Smiley Molemmilla auringot ilman merkissä eli harmoniassa keskenään, kuut molemmilla Vaa'assa, vieläpä askendentit molemmilla Skorpparissa! Lisäksi koiralla on planeettakasautuma 3. huoneessa (Kaksosten huone) ja kaverini on aurinko-Kaksonen. Että näin se astrologia toimii lemmikeilläkin. Koira ei edes ollut se, jota kaverini alun perin oli kaavaillut, mutta päätyi kuitenkin hänelle - ilmeisesti näin oli sitten tarkoituskin. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 06.06.2007 12:03:45 »

Kiitos hurjasti kaikille vastaajille, etenkin sinulle Ajatus Smiley
Eli mitään ei oikein tiedä, kun ei ole syntymäaika tiedossa... tämä selvensi kyllä aika paljon ajatuksiani, tilasin kirjakaupasta englanninkielisen kirjan dogsastorology, toivottavasti se antaa jotain irti  :Smiley
tallennettu

we will never die
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 07.06.2007 12:12:38 »

Kertokaa ihmeessä vielä muutkin, jos tiellä on pienikin asia! Tykkään kuulla muitten kokemuksia ja juuri Ajatusksen tapaisia juttuja. Kirjoitelkaa kaikki!  Cheesy
tallennettu

we will never die
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 10.06.2007 20:06:15 »

Toista koiraa etsiessä kannattaa myös ottaa huomioon koirien ikäero ja tempperamentti. Jos nykyinen on pomottava luonteeltaan niin kannattaa valita kaveriksi hieman tasaisempi tapaus. Ja tietysti se vähintään 2 vuoden ikäero olisi suositeltava. Nartut tuppaavat tappelemaan keskenään jos on pieni ikäero vaikka olisivat mitä horoskooppimerkkiä tahansa. Uros+uros tai narttu+uros tulevat keskenään paremmin toimeen pienemmällä ikäerolla.

Minusta koiriin pätee nuo samat horoskoopit kuin ihmisiinkin, eli kalat tulee toimeen skorpionin ja ravun kanssa.

Kerrohan sitten miten kävi!

t.16 vuotta koirien kanssa pyörinyt
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
teanma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 11.06.2007 10:15:53 »

Kiitos erittäin paljon sinulle asbolosen tiedä kuinka kiittää  Cheesy

Joo, sen minäkin olen päättänyt, että 2 vuotta on ikäero, jotta tulisivat mahdollisimman hyvin toimeen. Hyvä kuulla, että tulee toimeen skorpionin ja ravunkin kanssa.

Meidän koira on sellainen toisia koiria kohtaan pidättyväinen tai sillein jotenkin... niin onko tässä esimerkki että esim. tälläinen hieman "arka" kala koira ei tule toimeen valtaa hamuavan leijonan kanssa? Ajatellaan nyt siis niin, että koirilLa on tosiaan 2 vuotta ikäeroa ja narttu+narttu "yhdistelmä". Kuinka paljon sillä on merkitystä minä päivänä on syntynyt? (varmaan paljonkin?  Smiley)

Kertoilkaahan vielä muutkin mitä mieleen tulee.  Cheesy
tallennettu

we will never die
helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« Vastaus #13 : 24.06.2007 06:57:30 »

Hei

En ole koira ihmisiä mutta kuitenkin Aika tuore "kissani orja". Kissani syntyi viime vuonna Kiinalaisena Koiran vuotena  Grin
Kissa tuli sopivasti Pienen koululaisen kaveriksi iltapäiville ja mulle sopivaa Jooga/rentoutumista opettamaan  Wink

Hänen (kunnianarvoisa Kissani) kasvattajansa olivat Lahja. He olivat pitäneet päiväkirjaa Kissani ensimmäisistä viikoista. Päiväkirjassa oli myös syntymä kellonaika.

Itse en osannut horoskoopista paljoa tulkita, mutta Compositio Chart (Yhteensopivuus kartta) toi minulle ja Kisulle Auringon huoneeseen 11 eli olemme tod.hyv. Ystävyksiä.
Poikani ja Kisun  aurinko huoneessa 1, eli toivottavasti ainakin nyt kotona joku joka ymmärtää häntäkin...

Lisäksi Kisu  aurinko  vaaka - vasten omaa onnenpistettäni.

Anteeksi, mutta tämä Kissasta.

Tämä vuosi 2007 Sian vuosi kiinalaisessa horoskoopissa ja 2008 Rotan vuosi. Itse jos miettisin lemmikkiä, tänä vuonna syntynyt ehkä säyseämpi kuin ensi vuonna - mutta jos malttaa odottaa rotta varmasti älykkäämpi.
Terkuin kiinalainen Sika
« Viimeksi muokattu: 24.06.2007 07:27:05 kirjoittanut helinä » tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 24.06.2007 15:34:28 »

Meillä on vanhempi perheen koira ilmiselvä leijona.  :Smiley Aika rasittava tapuas  silloin tällöin. Kyseessä on vieläpä suomenpystykorva, eli kertoo kyllä kuuluvasti mikäli ei jokin nyt miellytä...

Oma koirani on sen sijaan kalat, ja on muuten hyvin paljon säyseämpi kuin vanha koiramme. Syntymähorsokooppini mukaan vedän puoleeni kalaihmisiä, miksen siis koiriakin? Grin Ehkä kalat kestävät kipakan oinasluonteeni jotenkin muita merkkejä paremmin...? :Smiley
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: