Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä aine tehoaa selluliittiin?  (Luettu 40578 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 27.05.2007 18:55:53 »

Laitetaanpas tällainen kesäinen, kevytmielinen aihe tällä kertaa  Grin Ajattelin tilailla kaapintäydennystä Frantsilalta, ja tuossa navan ympärillä on iho sen näköistä, että oliskohan se nyt sitten sitä selluliittiä sitten  Angry Iho on röpelöinen ja silleen  Angry Mitäs suosittelisitte?  :Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2007 11:05:55 »

Greippi ainakin kiihdyttää pintaverenkiertoa..itse olen laittanut greippiöljytippoja kosteusvoiteen sekaan. Ja sitten sitä vaan purkkitolkulla ongelmakohtiin.  Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**

Where you stumble, there lies your treasure

Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.2007 12:20:04 »

Juuri äsken tuli telkusta "Luonnon yrttiapteekki"-niminen ohjelma, jossa tehtiin selluliittivoidetta. En kerennyt tarkemmin katsoa mutta voiteeseen tuli mm. ginseng-tippoja mikä vilkastuttaa pintaverenkiertoa ja tekee appelsiini-ihosta sileän.

Sattuiko joku katsomaan kyseistä ohjelmaa?

Itse olen joskus tehnyt hunajasta, raesokerista ja kaurahiutaleista kuorinta-ainetta iholle, ainakin on iho sileytynyt.
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Totsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 30.05.2007 13:06:38 »

Siinä oli perus voidepohja, johon lisättiin ginseng uutetta.

Taidettiin lisätä jotain muutakin eteeristä öljyä, mutta ei mainittu kuin "iholle hyvää tekeviä öljyjä".

Itse harrastankuivahierontaa. Alkaa veri kiertämään hyvin ihon pinnallakin. (mikä kuulemma auttaa juuri selluliitti-ihon hoitoon)

Sen lisäksi hieron ihoani seesamiöljyllä, tiedä sitten auttaako selluliittin, mutta iho ainakin muuttuu sileäksi ja pehmeäksi. Tuo seesamiöljyhieronta vaan vaatii hiukan enemmän viitseläisiyyttä ja aikaa.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 30.05.2007 14:08:45 »

Laitetaanpas tällainen kesäinen, kevytmielinen aihe tällä kertaa  Grin Ajattelin tilailla kaapintäydennystä Frantsilalta, ja tuossa navan ympärillä on iho sen näköistä, että oliskohan se nyt sitten sitä selluliittiä sitten  Angry Iho on röpelöinen ja silleen  Angry Mitäs suosittelisitte?  :Smiley

Kaiken sokerin pois jättäminen ja et tarvitse selluloidi-voiteita,
kuin vain normaalin kosteusvoiteen. Smiley
Sokeri blokkaa jotenkin rasva-aineen vaihdunnan ja siitä seuraa
mykeröitä iholla, siis rasvatukkeutumia,
joita voi olla reisissä, pepussa, masussa ja käsivarsissa.

Itselläni hävisi kaikki selluloidi sokerin jätämisen jälkeen,
enkä käytä selluliitti voiteita.

Sokerin voi korvata esim. hunajalla. Wink

Voi kestää 2-4 kk sokerin jättämisen jälkeen
riippuen kuinka pahalaatuista selluliittia
omaa, että se tasoittuu.
Liikunta tietenkin nopeuttaa rasva-aineenvaihduntaa. Wink

Sitä en tiedä, jos rasvatukkeumat ovat jo ehtineet vahingoittaa
orvaskesiä ja muita sen rakenteita, että kuinka hyvin se iho pystyy
vielä palautumaan.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 30.05.2007 15:56:40 »

Kaiken sokerin pois jättäminen

Nou can do!  Grin Grin Grin *minäkö sokerihiiri*  Grin
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 31.05.2007 20:42:06 »

Hmm...no nyt taisi tulla taas lisää motivaatiota jättää se sokeri jälleen pois  Cheesy Tuli joitain vuosia sitten oltua noin vuosi ilman karkkia, suklaata ym teollista sokeria sisältävää ja olo oli kyllä todella paljon parempi kaikin puolin Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 01.06.2007 12:06:53 »

Kieltämättä sokerin pois jättäminen
on erittäin tehokas tapa päästä eroon selluloidista. Smiley

Tuli tuollainen vielä mieleen, että rasva vaihtuu rasvalla,
joten kehiin kaikki hyvä rasva, esim. oliiviöljyt, helokkiöljy,
mustakumina öljy jne.
Tekevät muutoinkin hyvää iholle ja hiuksille. Wink
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #8 : 04.06.2007 17:36:53 »

ööö..Maston pikasiloite???, käy kaikkeen remonttiin. Juuri paikkasin ovien karmeja ennen maalausta ja kyllä tuli sileää.. 2funny

Oikeesti hei..sellu kuuluu jokaisen naisellisen naisen kroppaan, eihän maailma siitä kaadu.

Minä lopetin murehtimisen viidennen lapsen syntymän jälkeen, niin toivotonta on saada raskausarpia ja muuta sileäksi.

Liikunta ja terveellinen ruokavalio on paljon tärkeämpää noin pitkässä juoksussa, kuin ihon röpelöt. Uskon, että harvalla kumppanillakaan on mitään tiukkaa six-bagia..joten stressi pois ja nauttimaan sellaisenaan itsestä, joka olemme. smitten

Jes leijonamieli  Cheesy ....  2funny  2funny  smitten
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.06.2007 20:37:00 »

Onnistuukohan tuo tekstin lainaus multa.....? saas nähdä..  idiot2

[/quote]Kaiken sokerin pois jättäminen ja et tarvitse selluloidi-voiteita,
kuin vain normaalin kosteusvoiteen. Smiley
Sokeri blokkaa jotenkin rasva-aineen vaihdunnan ja siitä seuraa
mykeröitä iholla, siis rasvatukkeutumia,
joita voi olla reisissä, pepussa, masussa ja käsivarsissa.

Itselläni hävisi kaikki selluloidi sokerin jätämisen jälkeen,enkä käytä selluliitti voiteita.
[/quote]

Minä oon ollut ihan hirmuinen herkkupeppu koko ikäni...Ikipäivänä en olisi voinut kuvitella, että voin olla ilman karkki/sokeria/makeaa... (tosin en voinut joskus kuvitella, että voisin olla ilman tupakkaa ja nyt ollut polttamatta 1.5 vuotta)

No nyt kuitenkin päätin yhtäkkiä parisen viikkoa sitten lopettaa karkin ja sokerin..
Hitsi en ole syönyt karkin karkkia ja jättänyt sokerin muutenkin kokonaan pois. Olo on aivan mahtava, kasvojen ihossa huomaan heti eron. Iho on kirkas ja ne muutamat näppylätkin leuasta ovat kadonneet kuin tuhka tuuleen.  Cheesy
Painoni puolesta ei olisi tarvinnut, olen hoikka ollut aina, mutta kyllä tuolla reisissä ja pepussa on vähän ylimääräistä tavaraa, saakin tosin olla, naisellisia vain nuo pehmeät kaaret  Grin

Halusin vain hehkuttaa tuota sokerittomuutta, kun olen aivan tohkeissani tästä uudesta elämästä, jossa on helppo kävellä niiden fazerin patukoiden ohi!
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 05.06.2007 14:03:38 »

Oikeesti hei..sellu kuuluu jokaisen naisellisen naisen kroppaan, eihän maailma siitä kaadu.

S*ntapuhetta!
Selluliitti ei muuten kuulu jokaisen naisellisen naisen kroppaan.
Sokerit pois ja sillä siitä pääsee parissa kk - puolessa vuodessa
- ja naiselliset muodot omaat silti ilman perunapeltoa ihossa. coolsmiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2007 16:01:13 »

Muistan katsoneneeni tässä jokunen kuukausi sitten yhden dokumentin jossa puhuttiin että ennen kuin sioille aloitettiin syöttämään kasvuhormonia nopeamman "tuotannon" saavuttamiseksi ei selluliittia alias appelsiini ihoa tunnettu niin yleisesti.. Rehelleinen läski ja selluliitti kaksi eri asiaa. .. Kuulemma sianlihassa oleva hormoni saa rasvasolut paisumaan ja keräämään ympärilleen nestettä, tämä yhdistettynä väihäiseen liikuntaan ja ym. huonoihin elintapoihin (tupakka, sokeri, liikasuola, rasva jne.) on aiheuttanut selluliitti epidemian... Oikeastaan pandemian, tunnetaanhan ongelma jo kahdella mantereella. Heh.

Itelle tuli ekat selluliitit jo parikymppisenä, johtui nopeasta liikunnan lopettamisesta, jouduin keppi heikiksi pariksi kuukaudeksi. Ja sen jälkeen on ongelma ollut pysyvä. Rusketus tosin auttaa ja todellakin hieronta rasvatessa ja muutenkin aineenvaihdunnan ylläpito kaikella tavalla on helpottanut ongelmaa. Tosin ei ole hävinnyt kokonaan kaikesta huolimatta... En muuten enää oikein syö sikaa.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mammamma
Vieras
« Vastaus #12 : 05.06.2007 16:06:54 »

Muistan katsoneneeni tässä jokunen kuukausi sitten yhden dokumentin jossa puhuttiin että ennen kuin sioille aloitettiin syöttämään kasvuhormonia nopeamman "tuotannon" saavuttamiseksi ei selluliittia alias appelsiini ihoa tunnettu niin yleisesti.. Rehelleinen läski ja selluliitti kaksi eri asiaa. .. Kuulemma sianlihassa oleva hormoni saa rasvasolut paisumaan ja keräämään ympärilleen nestettä, tämä yhdistettynä väihäiseen liikuntaan ja ym. huonoihin elintapoihin (tupakka, sokeri, liikasuola, rasva jne.) on aiheuttanut selluliitti epidemian... Oikeastaan pandemian, tunnetaanhan ongelma jo kahdella mantereella. Heh.

Itelle tuli ekat selluliitit jo parikymppisenä, johtui nopeasta liikunnan lopettamisesta, jouduin keppi heikiksi pariksi kuukaudeksi. Ja sen jälkeen on ongelma ollut pysyvä. Rusketus tosin auttaa ja todellakin hieronta rasvatessa ja muutenkin aineenvaihdunnan ylläpito kaikella tavalla on helpottanut ongelmaa. Tosin ei ole hävinnyt kokonaan kaikesta huolimatta... En muuten enää oikein syö sikaa.

Juh, minäkää en ole tuota sian syöntiä harrastanut useampaan vuoteen. Saan aina siittä karseat vesikelloihottumat sormiin  Angry Mut tuo sokerihomma alkoi jopa huokuttelemaan, kun ei tuo naamavärkki ihan siittä siloisimmasta päästä ole. Pitänee yrittää ainakin parin viikon sokerilakkoa. Mites muuten "piilosokereiden" kanssa? Ootteko laittaneet ihan totaalisen rajan, että jos on lisättyä sokeria, nii sitä ei sitten syödä? (*tää tykkää nii jogurtistakin*  Sad*)
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 05.06.2007 16:11:02 »

Noh, onhan noita mainoksia jotka toitottaa: Ei lisättyä sokeria.

Eipä ole mua vaivannut kun pidän enemmän maustamattomasta jogurtista. Kokeile ja lisää hiukan hunajata niin huomaat. Tai sitten hedelmäpaloja, vielä parempi.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 05.06.2007 17:04:57 »

Mä lopetin kaiken sokerin, myös piilosokerin syönnin.
Bulgarian jugurtti hunajan kanssa on todella hyvää  Smiley totta..
Ihmetys on ollut suuri, kuinka helppoa tämä onkaan ollut ja kuinka paljon parempi olokin on...olen paremmalla tuulellakin mielestäni  Smiley
Inhosin ennen teetä ilman sokeria, nyt sekin maistuu hyvältä.  Töissä olen tottunut syömään kahvin kanssa suklaapatukan, sen olen korvannut rusinoilla (jotka eivät todellakaan ole olleet herkkuani koskaan), mutta maistuvat nyt ihmeen hyviltä...

Niin ja sitten nuo lasten purkkihedelmäsoseet on hyviä.
Ja veden juonnin olen ainakin tuplannut..

En tajua mistä tämän tahdon asiaan ammensin, aattelin vain, että kokeillaan perhana...samalla tavalla aattelin kun lopetin röökaamisenkin  Cool

Mutta kasvojen ihoani ihastelen joka päivä  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio