Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten härkä ja jousimies sopivat yhteen?  (Luettu 21170 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 28.05.2007 14:05:08 »

Minulla on meneillään suhde erään jousimies miehen kanssa. Aika näyttää mitä se tuo tullessaan, mutta silti uteliaisuuteni on herännyt näin astrologisesta näkökulmasta. Kyselenpä nyt siis ihan yleisluontoisesti, että mitenkähän yleensä mahtavat härkä ja jousimies sopia yhteen? Kyseinen 38v. jouskarimies kyllä vaikuttaa niin tyypilliseltä jousimies seikkailijalta että...  Cheesy  Kiss

Itse olen siis aurinko härkä nousuneitsyt ja kuu kaksonen, että josko se tuo lisä sopivuutta/sopimattomuutta suhteeseen.  :Smiley

Ja kartallani on neptunus ja kuunsolmu jousimiehessä huoneessa 3 ja IC:kin on jouskarissa.

Niin ja se pointti pitää vielä mainita, että olen aina kyllä mielestäni tullut hyvin toimeen jousimiesten kanssa. Minulla on kaksi jousimies ystävää ja exän veli ja serkkukin ovat jouskareita, joiden kanssa olen tullut myös hyvin toimeen. Molemmat tyttärenikin ovat vielä nousujouskareita. "Jouskarikontakteja siis paljon.  Wink Useimpien ihmisten kanssa tulen kyllä tosin muutenkin toimeen merkeistä huolimatta.  angel

« Viimeksi muokattu: 28.05.2007 14:10:40 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2007 14:16:41 »

Härkä ja Jouskari ovat laadullisesti hyvinkin erilaisia merkkejä - Härkä vakaa maa-elementin merkki ja Jousimies muuttuva tuli-elementin merkki, mutta kuten totesit, Kaksos-kuusi ja Kaksos-Jouskari MC-IC-akselilla varmasti auttavat ymmärtämään jousimiesmäistä mielenlaatua. Smiley

Tuli mieleen, että sinullahan oli noususolmu Jouskarissa...oletko katsonut, osuuko miehen aurinko asteluvuiltaan yhtymään noususolmusi kanssa? Olisi synastrian kannalta varmasti merkittävä kontakti.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 28.05.2007 14:22:39 »

Jousimies voi kokea härän liian maanläheisenä, koska joukkari on aika menijä, tulinen ja "flashy" mutta riippuu monesta asiasta. Katsoitko yhteiskartat joltain saitilta. Itse olen vihdoin jotenkin tyytyväinen siihen etten ole kenenkään kanssa. Joukkarikin siis soitti aamulla (exä).

Miten olis kauris tai neitsyt..
« Viimeksi muokattu: 28.05.2007 14:28:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 28.05.2007 14:37:14 »

Tää minun kommentti ei ole missään tekemisissä astrologian kanssa, vaan perustuu ihan empiirisiin havaintoihin omasta elämästäni. Tosin olen aurinko kaksonen ja nousujouskari, mutta vastaanpa kuiteskin...

Mun ympärillä on koko elämäni ajan pyörinyt paljon  aurinko härkiä, ja oikeastaan poikkeuksetta tulen hyvin toimeen heidän kanssaan. Perhepiiristä löytyy härät pikkuveli, eno ja mummi, paras ystäväni on myöskin härkä, kuten muutamam muu ystäväkin. Ja yksi härkä-mieskin löytyy menneisyydestä.

Sillä tietty on varmasti vaikutusta, että useilla näistä härkätovereistani on  kaksosnousu tai kuu-kaksonen.

Mutta siis pelkästään hyviä kokemuksia tästä yhdistelmästä mulla!  Wink

 
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 28.05.2007 14:53:35 »

Kiitos vastauksista!  smitten

Tuli mieleen, että sinullahan oli noususolmu Jouskarissa...oletko katsonut, osuuko miehen aurinko asteluvuiltaan yhtymään noususolmusi kanssa? Olisi synastrian kannalta varmasti merkittävä kontakti.

En tiedä vielä miehen tarkkaa syntymäaikaa. Ehkä utelen sen jossain vaiheessa...  Wink

Lainaus
mutta kuten totesit, Kaksos-kuusi ja Kaksos-Jouskari MC-IC-akselilla varmasti auttavat ymmärtämään jousimiesmäistä mielenlaatua.

Aivan.  Cheesy Ja onhan (näin leikkimielisesti sanottuna) sellainen henkinen, luontoa rakastava "Nuuskamuikkunen" eräänlainen miesihanteeni...  Grin :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 28.05.2007 15:02:28 »

Jousimies voi kokea härän liian maanläheisenä, koska joukkari on aika menijä, tulinen ja "flashy" mutta riippuu monesta asiasta.

Miten olis kauris tai neitsyt..


Niin... Minäkin tykkään kyllä mennä, matkustella jne. mutta en toki koko ajan... En kuitenkaan ole ehkä ihan tyypillisen "jähmeä" härkä. Johtunee ehkä juuri tuosta kuu kaksosuudesta ja jouskarivaikutuksista kartallani.  :Smiley ja kyllähän härästäkin sitä tulisuutta tarvittaessa löytyy, ainakin kun vilautetaan sitä punaista liinaa.  Grin Niin ja härät ovat kuitenkin intohimoisia.  Wink Mutta ans kattoo nyt olemmeko liian erilaisia...

Kauriita en juurikaan tunne, mutta neitsyiden kanssa olen myös aina tullut hyvin toimeen. Kaksi hyvää ystävää neitsyitä, toinen siskoista ja tietysti kuopukseni.  smitten
« Viimeksi muokattu: 28.05.2007 15:05:28 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 28.05.2007 15:02:52 »

Henk koht pari härkää skulaa nimenomaan ystävinä, hyviäkin voivat olla ja huolehtivaisia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #7 : 28.05.2007 15:02:59 »

En tiedä vielä miehen tarkkaa syntymäaikaa. Ehkä utelen sen jossain vaiheessa...

Utele ihmeessä. Wink Mutta alustavasti auringon asteluvun voit kyllä katsoa jo, jos pelkän syntymäpäivän ja -vuodenkin tiedät, koska aurinko ei päivässä paljoa ehdi liikahtaa. Tiedot vaan Astro.com:in tai Astro.fi:in karttalaskuriin ja oletuskellonajaksi vaikkapa klo 12. Paikkakunnankin voi heittää arvaamalla.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 28.05.2007 15:07:21 »

Tää minun kommentti ei ole missään tekemisissä astrologian kanssa, vaan perustuu ihan empiirisiin havaintoihin omasta elämästäni. Tosin olen aurinko kaksonen ja nousujouskari, mutta vastaanpa kuiteskin...

Mun ympärillä on koko elämäni ajan pyörinyt paljon  aurinko härkiä, ja oikeastaan poikkeuksetta tulen hyvin toimeen heidän kanssaan. Perhepiiristä löytyy härät pikkuveli, eno ja mummi, paras ystäväni on myöskin härkä, kuten muutamam muu ystäväkin. Ja yksi härkä-mieskin löytyy menneisyydestä.

Sillä tietty on varmasti vaikutusta, että useilla näistä härkätovereistani on  kaksosnousu tai kuu-kaksonen.

Mutta siis pelkästään hyviä kokemuksia tästä yhdistelmästä mulla!  Wink

 


Mielenkiintoista...  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 05.06.2007 07:38:10 »

Hahaa, tapasin härkämiehen joka muistutti minun ja erään tytön kaurismiestä, mutta oli aistillisempi. Merkkinä ei vedonnut joukkariin minussa, mutta ehkä vaakaan, tosin juttu alkoi hänen ja toisen välillä mutta jotain eloa hänessä oli. Elottomat pökkelöt on tylsimpiä.

 venus sama hallitsija kuin hänen au
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2007 13:52:47 »

Oman kullan kanssa (au Härkä, as Jouskari) tunnutaan sopivan yhteen, niinkin hyvin, että vaihdettiin pari viikkoa sitten siviilisäätyä Smiley

Synastriakartastamme (minusta) tärkeimmät: Kultsin Asc yhtyy mun ykkösen Neptunus-Noususolmu-Aurinko-Venus -stelliumiin, mun Dc kultsin Merkurius-Aurinkoon.

Härkä-miehen hitaus ja jähmeys ärsyttävät minua jopa yllättävän vähän, ja olen ehkä oppinut huomaamaan, että ihan oikeisiin tuloksiin voi päästä vaikkei täysillä kaikkeen säntääkään. (Noususkorpparina) arvostan korkealle Härän nautinnonhalua, ja kun kultsista löytyy aimo annos melko boheemia (nousujouskarimaista), uskaltavaa seikkailijaa, niin eipä ole valittamista. Taikka no jaa, voisi se joskus olla edes _ihan_ vähän nopeampi kun on kiire lähteä jonnekkin... Cool
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2007 17:07:57 »

aa niin tyypilliseltä jousimies seikkailijalta että...  Cheesy  Kiss

Itse olen siis aurinko härkä nousuneitsyt ja kuu kaksonen, että josko se tuo lisä sopivuutta/sopimattomuutta suhteeseen.  :Smiley

Ja kartallani on neptunus ja kuunsolmu jousimiehessä huoneessa 3 ja IC:kin on jouskarissa.

Niin ja se pointti pitää vielä mainita, että olen aina kyllä mielestäni tullut hyvin toimeen jousimiesten kanssa. Minulla on kaksi jousimies ystävää ja exän veli ja serkkukin ovat jouskareita, joiden kanssa olen tullut myös hyvin toimeen. Molemmat tyttärenikin ovat vielä nousujouskareita. "Jouskarikontakteja siis paljon.  Wink Useimpien ihmisten kanssa tulen kyllä tosin muutenkin toimeen merkeistä huolimatta.  angel


Luulen että olet oikeassa ton kuu merkkisi suhteen. Luulenpa nuo muut jouskarissa olevat planeetat myös auttavat ymmärtämään toisianne. Sitähän se parisuhde on.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #12 : 05.06.2007 17:09:47 »

Minulla ei sinansa ole kokemusta jouskarimiehista, mutta oma poikani (mies)on jouskari ja mina nousuharka ja meilla synkaa aivan mahtavasti, samaa innokasta energiaa ja molemmat hiukan tunteellisia ja TODELLA ymmarramme toisia.
Suosittelen sydammestani sinulle jousimiesta, herkkia, tunteellisia ja(hyvia business-miehia)rehellisia ja osaavat ottaa toiset huomioon.
Todella-oletko huomannut naita piirteita Jouskarissasi?
Toivon sinulle onnea.  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.06.2007 21:17:34 kirjoittanut diamond » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #13 : 05.06.2007 19:14:35 »

mulla suhde härkä-miehen kans, välillä on kivikkoista välillä karikkoista  Shocked mutta kai se loppujen lopuks on kiinni siittä miten itse rakentaa suhdetta.. jos tilanne on se et ajattelee et "en määkä tee mitään tän suhteen eteen kun toinenka ei tee" silloin ollaan eräänlaises oravanpyöräs jossa kumpikaan ei tee mitään ja kummallakaan ei ole suhteessa hyvä olla. Rakastan miestäni ja suhtees taidän olla mää joka avaudun asioista, mies sitten vaan nyökyttelee  Cheesy ehkä hänen läksynsä on sitten oppia kommunikaatiota.  Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 06.06.2007 00:03:52 »

Suosittelen sydammestani sinulle jousimiesta, herkkia, tunteellisia ja(hyvia business-miehia)rehellisia ja osaavat ottaa toiset huomioon.
Todella-oletko huomannut naita piirteita Jouskarissasi?
Toivon sinulle onnea.  smitten

No juuh... Ja kiitos.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: