Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten härkä ja jousimies sopivat yhteen?  (Luettu 21173 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 06.06.2007 00:05:29 »

Kiitos muillekin vastanneille!  smitten
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #16 : 12.06.2007 11:25:12 »

Hei itse en tunne näitä symbooleja, mutta mitä olen kokenut niin jouskari todellakin on menijä tyyppi ja härkä taasen rakastaa kotia ja pysyy mielellään turvallisella maaperällä. Mun mies on kauris ja nouseva jouskari niin sillä on harmoniassa nämä merkit talvella viihtyy kotona mutta kun kesä tulee niin alkaa reppu täyttyä Cheesy eli kova on hinku maailmalle kiertelemään, ja aikansa reissattua niin koti maistuu taas ihanalle Cheesy itsellä kanssa nousmerkki jouskarissa niin kova hinku olisisi reissata mut koti vaatii ja pitää paikoillaan smitten mun vanhin tyttö on jouskari ja tyttö eikun mennä porskuttaa harvemmin pysyy paikoillaan, taasen mun ystävä on härkä(mies) hän kyllä reissuaa ympäriisä ja kotia muistaa kerran viikossa Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #17 : 12.06.2007 13:03:22 »

Hei kaikki! Viimeisessä Astro Logos-lehdessä esitetään mielenkiintoinen teoria parisuhteesta. Siinä katsotaan kolmea tekijää: aurinkoa, kuuta ja nousevaa merkkiä. Näiden tulisi olla joko feminiinisiä tai maskuliinisiä (fem.=maa ja vesi, maskul.=ilma ja tuli).

Jep, kyseessä on ilmeisesti ikuvanha Ptolemaioksen systeemi, mihin kannattaa tutustua. Smiley Astrologiassa harmoniat ovat merkityksellisiä, mutta kuten todettu, suhteessa ei pelkkä harmonia riitä vaan tarvitaan myös haastetta. Wink

Ketju aiheesta löytyy täältä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 12.06.2007 13:19:52 »

Juu kiitoksia vain vielä tulleista vastauksista. Mutta kuten tänne astroon toisaalle kirjoitin hieman tarkemmin syistä yms., niin suhde jouskarin kanssa on ohi. Eli fiu  jousimies tuli ja meni.  Sad
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 12.06.2007 21:35:43 »

Juu kiitoksia vain vielä tulleista vastauksista. Mutta kuten tänne astroon toisaalle kirjoitin hieman tarkemmin syistä yms., niin suhde jouskarin kanssa on ohi. Eli fiu  jousimies tuli ja meni.  Sad

Sinulle Rakkauden valo toivon kaikkea hyvää, kun olet aina auttamassa muita. Siksi melkein jo olin täällä komppaamassa muita, että hyvinhän härkä ja jouskari yhteen soppii. Mutta kun kävi kuten kävi, niin onnittelenkin sen sijaan  - me jouskarit taidetaan oikeasti olla aika kakkimaisia kumppaneita  Sad . tai sanotaanko nätimmin näin, että kun yksi jouskari menee niin toinen jo ehkä tulee  Grin Kaunista ja rakkaudentäyteistä kesää!

A-S,  aurinko jousimies  askendentti harka

Voi kiitos kannustavista sanoistasi. Kaunista ja rakkaudentäyteistä kesää myös sinulle!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 13.06.2007 13:13:02 »

Suosittaisin tulimerkeille tulta ja ilmaa, maamerkeille maata ja vettä. En ole aivan varma, onnistuuko tuli ja maa jossain tapauksessa, mutta itse koin sen elementtinä aika erilaiseksi. Tosin jos on hyvin maallinen joukkari ja henkinen maamerkki, asiat voi keikahtaa toisinpäin.

No ei lie kirpaissut sinua liikaa, sopivampaa löytynee.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 13.06.2007 20:50:23 »

No ei lie kirpaissut sinua liikaa, sopivampaa löytynee.  angel[/color]

No ei liikaa ja toivossa on hyvä elää.  Kyllä uskon siis itsekin että "sopivampaakin" löytynee... Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: