*yildirim*
|
|
« : 28.05.2007 21:46:04 » |
|
niin siis täällä kun on kysytty tuota nousevaa merkkiä ynnä muuta niin mites sitten kuumerkki.
mitä merkkiä edustatte ja eriton miten se teissä kussakin ilmenee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #1 : 28.05.2007 22:11:14 » |
|
Kaksoskuu. Erittäin hyvä kysymys tuo, miten vaikuttaa... Kartallani on paljon kaksosta, joten vaikea aina eritellä mikä johtuu mistäkin. Täytyy varmaan oikein alkaa asiaa pohtimaan. Kaipa minä olen melko hetkellinen. Tuttavia on jonkinverran mutta ystäviä vähän. En aina edes jaksa intensiivisiä ihmissuhteita vaan mielelläni ajelehdin kiinnittymättä mihinkään. Ei sillä, ettenkö arvostaisi läheisiä ihmissuhteita. On kuin minun kohtaloni olisi olla ulkopuolinen, jopa itselleni.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #2 : 28.05.2007 22:52:50 » |
|
Olen Oinaskuu ja kun on venus ja aurinkokin samassa merkissä niin yhdyn sangviinikon lauseeseen, vaikea eritellä. Varmaan ylitsepursuavaisuus ja lapsenmielisyys vois tavallaan olla oinaskuun tekosia, kuin uudenvuoden ilotulitus on tämä meikäläisen luonto välillä... Mutta varovainen olen kuitenkin tunteiden suhteen ( en myöskään rakastu kovin helposti ), onko se sitten vain tervettä maalaisjärkeä ja kokemuksen tuomaa varovaisuutta.
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #3 : 29.05.2007 00:26:04 » |
|
Itse olen Kuu-Rapu. Sen kummemmin en osaa kertoa, mitkä ovat ihan oikeasti Kuu-Ravun "oireita" ja mitkä muun kartan vaikutusta, kun en astrologiaa sinänsä tunne. Omat päämerkit on tullut luonteensa puolesta kahlattua läpi Rapu tekee minusta Nousu-Kauriin lisäksi syrjäänvetäytyvän. En viihdy ihmispaljoudessa ja puuhastelen mieluusti yksikseni. Odotan, että ihmiset ottavat kontaktin minuun ennen kuin otan kontaktin heihin. Rapumaisesti rakastan huumoria ja hulluttelua, mutta lähinnä vain hyvässä ja tutussa seurassa. .. Tai siis täysi pontenttiaalini pääsee esiin tutussa porukassa Rakastan historiaa ja kaikkea vanhaa yli kaiken, mutta Ravun hamstraamista ja nostalgiasäästöjä minusta ei löydy - päinvastoin! Yritän aina päästä ylimääräisestä kamasta eroon jolloin tapaa. Loukkaannun ihmisten keskuudessa pelottavan helposti ja se johtuu lähinnä Ravun itsekriittisyydestä. Otan kaiken itseeni hyvin helposti ja alan epäillä itseäni. Erittäin rasittava piirre, siis! Muistaakseni minulla on Rapu huoneessa 7 ja tuon kyllä huomaa juuri tuossa loukkaantumisherkkyydessä. Sen sijaan en tunne kaipaavani parisuhdetta, vaikka käsittääkseni se liitetäänkin Rapuun huoneessa 7? Viihdyn parhaiten sinkkuna. Ravun tapaan olen herkkä "yliluonnolliselle" maailmalle ja rakastan vettä (ja samaan aikaan kammoan sitä! )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 29.05.2007 00:53:18 » |
|
Mun kuu-Oinas näkyy siinä, että en oikein pidä odottamisesta. Varsinkin jonottaminen on sietämätöntä. Liikenteessä täytyy liikkua ripeästi paikasta A paikkaan B, oli kulkupeli sitten apostolinkyyti, pyörä tai auto.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #5 : 29.05.2007 09:30:58 » |
|
Olen Oinaskuu ja kun on venus ja aurinkokin samassa merkissä niin yhdyn sangviinikon lauseeseen, vaikea eritellä. Varmaan ylitsepursuavaisuus ja lapsenmielisyys vois tavallaan olla oinaskuun tekosia, kuin uudenvuoden ilotulitus on tämä meikäläisen luonto välillä... Mutta varovainen olen kuitenkin tunteiden suhteen ( en myöskään rakastu kovin helposti ), onko se sitten vain tervettä maalaisjärkeä ja kokemuksen tuomaa varovaisuutta.
Minäkin oinaskuu mutta kun on aurinko, venus ja marskin oinaassa niin hankala sanoa. Tempperamentti, kiihkeys, lapsenmielisyys. Teen kaiken täysillä ja kiihkeydellä tai sitten jätän tekemättä kokonaan, täytyy todella olla tunteella mukana hommassa ja intohimoa siihen mitä tekee. Tunteet vaihtelee nopeasti, hetkessä leppyvä persoona
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #6 : 29.05.2007 09:33:51 » |
|
Mun kuu-Oinas näkyy siinä, että en oikein pidä odottamisesta. Varsinkin jonottaminen on sietämätöntä. Liikenteessä täytyy liikkua ripeästi paikasta A paikkaan B, oli kulkupeli sitten apostolinkyyti, pyörä tai auto.
Odottaminenhan on kamalinta maailmassa, nyt heti pitää tapahtua Odotappa vaikka jonossa vuoroasi, hitto kun jalka vipattaa ja hermo menee Kärsivällisyyttä saa antaa minulle lahjaksi jos joku omaa sitä liikaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 29.05.2007 13:19:35 » |
|
Olen Kuu - Neitsyt ja ehkä selvimpänä nousee tietynlainen viileys ja käytännöllisyys, eli en juuri ollenkaan ole romanttinen luonteenlaatu. Tuo tunnepuoli jää usein järjen alle, käsittelen aikas rationaalisesti tunteita. Ja analysoin asioita niin pitkälle ettei valmista tahdo tulla joskus ollenkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #8 : 29.05.2007 18:13:20 » |
|
Kuu-Kalat ! Ehkäpä siinä minun mystisin puoleni. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Bilancia
Satunnainen astroilija
Vain köyhillä on kiire.
|
|
« Vastaus #9 : 29.05.2007 21:16:45 » |
|
Minä olen kuukaksonen. Mihin asioihin kuu merkki vaikuttaa? En tunne astrologiaa niin hyvin, että tietäisin. Olisi todella kiva jos joku viitsisi tätä parilla lauseella valottaa minulle. Olen kyllä hyvin kaksiajakautunut persoona ja lapsen mielinen Lieneekö kuu merkissä sen selitys miksi näin?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
|
|
|
ti0
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 30.05.2007 09:57:53 » |
|
Mihin asioihin kuu merkki vaikuttaa?
Tunteisiin, vaistoihin, reaktioihin, tarpeisiin, turvallisuuteen, alitajuntaan.. Olen kuu skorpioni ja se vaikuttaa tekemällä minusta vähän vakavan sielun kun muuten minulla on suuri tulipainotus, optimismia ja lapsekkuutta ja kuu varhaan tuo myös lisäenergiaa ollessaan elinvoimaisessa skorpparissa. Olen myös tosi lojaali, leijona ja skorppari sen tekee. Kaikki salaperäiset asiat viehättää... Helposti tunteet jää patoutumaan ja otan itseni vakavasti, olis elintärkeää oppia ottamaan iisisti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #11 : 30.05.2007 10:05:04 » |
|
Kuu Vesimiehessa Tunteiden maailma ei tule sinulle koskaan tutuksi, koska saat niin paljon virikkeita-etta et pysy mukana tahdissa ja reakoit joskus hyvinkin voimakkaasti alakynnessa olevien puolesta kirjoittaa Seppo Tanhua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #12 : 30.05.2007 12:12:39 » |
|
huone 1, yhtyy Ja on siinä muitakin planeettoja mutta aiheesta keskusteltu toisaalla. Mikään asia ei ole minulle itsestäänselvyys, haluan kaivaa perimmäiset syyt ja tarkoitukset, varsinkin jos kyse on minuun kohdistuvista arvosteluista... Mutta sen kuunteluun minulla ei oikein ole mielenkiintoa. Ja muistan kyllä vanhat loukkaukset, aina. tunneasioissa voin olla liian ehdoton. Turvallisuus voimakkaista ja alati uudistuvista tunteista. Pysähtynyt ilmapiiri on myrkkyä. Henkimaailman asiat kuuluvat väistämättä elämääni ainakin jollain tavalla. Ja olen innokas tutkimaan toisten ihmisten sisäistä elämää. Omat sisäiset tuntemukset ja salaisuudet eivät ole kenekään saavutettavissa. Psykiatrikin saa varautua ennenaikaiseen hiustenlähtöön kanssani. yllä oleva on lyhennelmä sepon tekemästä syntymäkoopista . Ja tunnustan kyllä osan osuvan oikeaan mutta tuon yhtymän takia tulkintaan kuuluu myös pajon muuta.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #13 : 30.05.2007 13:07:15 » |
|
Oikkukuu ja muuten Kaksonen, myös nousevana. Vähän vaikea eritellä miten Oinas eroaa kaksosesta, mutta luulen että tuo sellaista jämäkkyyttä, tulisuutta ja asioiden eteenpäinviemiskykyä Kaksosen "tuhat rautaa tulessa"-luonteenpiirteeseen. Sala-astroilijan kanssa olen ihan samoilla linjoilla ja allekirjoitan myös nuo luonteenpiirteet, tosin en tiedä onko se kaksosta vai oinasta minussa. :
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
a.ankka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #14 : 31.05.2007 14:14:26 » |
|
Kuu kala + huone 12 kaikenlainen herkkyys varmaan on suurin vaikutus.. Olen itkuherkkä - itken elokuvat, jotkut musiikkikappaleet saavat kyyneleet valumaan (varsinkin kirkossa urkumusiikki), itken "omaa kurjaa elämääni" ja sattuupa toisinaan, että liikutun omista (kauniista) sanoistanikin Loukkaannun muiden sanoista helposti ja joudun välillä itselle järjellä selvittämään, että eihän siinä mitään ollut. Pistän myös ajoittaisen saamattomuuteni kala-kuun piikkiin, varmasti olisin opiskellut ja saanut enemmän aikaan jos en välillä vaipuisi flegmaattisuuteen. Siitä heti tuli mieleeni unelmoiminen, varsinkin nuorempana saatoin unelmoida pitkät tarinat. Ja mikäs kuukala se sellainen olisi joka ei alkoholin kanssa läträisi, kyllä minä senkin taidon osaan. Mutta toisaalta minulla on neitsyessä jokunen planeetta ja luulen, että ne pitävät sen verran kuria ja järjestystä, että ihan hulvattomaksi ei meno pään sisällä pääse. Toivottavasti ainakaan.
|
|
|
tallennettu
|
"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
|
|
|
|