Te olette ihania
! Voih, olin ennen
vannoutunut käsilaukkuihminen, veska oli mallia teräsvahvikenurkkainen ja kahvallinen mäyräkoira, tilaihme, johon mahtui lompakon ja savukkeiden lisäksi piilolinssikotelo, meikit yms naisellista :
Joskus viinipullokin!
Nykyisessä kovin "praktisessa" elämänvaiheessa käsilaukun virkaa toimittaa musta selkäreppu, josta löytyy tällä hetkellä:
- Kännykkätaskussa Leatherman tool -yleistyökalu
- Etutaskussa suuri, musta nahkalompakko joka minulla on ollut liki 20 vuotta (!!! nousu-Rapu
), lompakossa vähän käteistä, passi, postimerkkejä, rokotuskortti, kirjastokortteja (!), opiskelijakortti, kanta-asiakaskortteja ja jäsenkortteja, verenluovuttajakortti, elintestamentti, pari tuoretta ruokakaupan kuittia, muovitaskussa
hääkuva (= aseman valokuva-automaatin otos maistraattivihkimisen jälkeen) ja miehen ja esikoisen kuva.
- Seuraavassa isossa taskussa avaimet, kännykkä, pari ruttuista ruokakaupan kuittia, ja iso Timex-kalenteri, jonka mustassa kotelossa säilytän muutamaa mustaa tussia, hyvää kuulakärkikynää ja pehmeää lyijykynää sekä homeopaattista Arnicaa minigrip-pussissa.
-Repun sisällä on nykyään yleensä vaippavalmistajan mainoslaukku
, jossa on vauvalle pari-kolme vaippaa, puhdistuspyyhkeitä, vaipanvaihtoalusta (muovitettu froteenpala), vaihtovaatekerta ja pari harsoa
ja on siellä repussa vielä pieni, kälyni minulle ompelema meikkipussi, jossa on vakiosisältönä Munkens bisalva -huulirasva, puuteri, huultenrajaus- ja kajalkynät
Tämäntyyppisiä käsilaukkuja suosin muinoin:
(http://www.travellersworld.co.uk/images/travellers-world/antler-luggage-s/antler-bellagio-barrel-bag.jpg)