Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymättömän poikani kartta  (Luettu 7365 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 30.05.2007 13:25:41 »

Olen mittaamattoman kiitollinen jos joku viitsii antaa tästä kartasta hieman jotain tulkintaa.  smitten Ihan intuitiopohjaltakin, muustakin näkökulmasta saa vastailla. Kaikenlaiset vastaukset ovat tervetulleita!  smitten  angel

Kyseessä on "enkelipoikani" kartta, joka siis kuoli samalla hetkellä kuin synnytin hänet Helsingin naistenklinikalla 3.6.2003 klo 14.

Muistan kun odotin häntä ja tuli niin vahva olo ja "tieto", siitä että kyseessä olisi hyvin viisas ja merkittävä sielu. Nyt on sitten "henkimaailmoista", sekä erään ystävän kanssa eräitä toisia asioita pähkäiltyämme "vinkattu" siihen malliin että tähän karttaan olisi kenties ihan hyvä tutustua nyt tarkemmin. Vaikkei pikkuinen tänne fyysisesti jäänytkään.  :Smiley

Eli mitä sanotte tästä kartasta? Miltä näyttäisi jos eläisi jne. Mitä intuitionne kertoo? Kaikki vastaukset tervetulleita.

Omiin silmiini pisti ainakin heti harvinainen mystinen suorakaide ja Jumalan sormi.  Huh


(https://www.astro.fi/images/radix/03.06.2003_14:00_1_-02:00_60.121_-24.57_00.png)



« Viimeksi muokattu: 30.05.2007 13:36:16 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1 : 30.05.2007 21:21:52 »

Rakkauden valo  smitten

Kiinnitin huomiota  saturnus  kuunsolmu loppuasteisiin, kiire suorittaa tehtävä loppuun.
 pallas 8huoneen kärjellä, voimaa toteuttaa tehtävä.

Jumalan sormi kärkenä  pluto kuvaa puhdistumista ja korkeimman kosmisen tietoisuuden toteuttamisesta.
 kuu ja  merkurius sekstiilissä, äidin ymmärrysksen intuitiivinen tieto asiasta, koska se on opettanut suurimman rakkauden ja irtipäästämisen uhrauksesta.  smitten

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 30.05.2007 21:33:22 »

Rakkauden valo  smitten

Kiinnitin huomiota  saturnus  kuunsolmu loppuasteisiin, kiire suorittaa tehtävä loppuun.
 pallas 8huoneen kärjellä, voimaa toteuttaa tehtävä.

Jumalan sormi kärkenä  pluto kuvaa puhdistumista ja korkeimman kosmisen tietoisuuden toteuttamisesta.
 kuu ja  merkurius sekstiilissä, äidin ymmärrysksen intuitiivinen tieto asiasta, koska se on opettanut suurimman rakkauden ja irtipäästämisen uhrauksesta.  smitten

 Wink  Mateve


Voi apua...  Cry Siis kertakaikkiaan liikutuin.  Cry Viestisi kolahti todella ja olen siitä hyvin kiitollinen! Juuri niin selvästi koinkin, poikani ikäänkuin viestitti että hänellä oli nyt vain tällainen hetkellinen inkarnoituminen siksi että hän tarvitsi enää vain tuollaisen kokemuksen suorittaakseen tehtävänsä loppuun. smitten Huih ihan kylmät väreet tuli... Kaikki vain niin taas loksahtaa kohdalleen. Sain vahvistusta sille minkä jo kuitenkin tiedän... Huh angel
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 31.05.2007 09:21:08 »

Rakkauden valo  smitten

Kiinnitin huomiota  saturnus  kuunsolmu loppuasteisiin, kiire suorittaa tehtävä loppuun.
 pallas 8huoneen kärjellä, voimaa toteuttaa tehtävä.

Jumalan sormi kärkenä  pluto kuvaa puhdistumista ja korkeimman kosmisen tietoisuuden toteuttamisesta.
 kuu ja  merkurius sekstiilissä, äidin ymmärrysksen intuitiivinen tieto asiasta, koska se on opettanut suurimman rakkauden ja irtipäästämisen uhrauksesta.  smitten

 Wink  Mateve


Voi apua...  Cry Siis kertakaikkiaan liikutuin.  Cry Viestisi kolahti todella ja olen siitä hyvin kiitollinen! Juuri niin selvästi koinkin, poikani ikäänkuin viestitti että hänellä oli nyt vain tällainen hetkellinen inkarnoituminen siksi että hän tarvitsi enää vain tuollaisen kokemuksen suorittaakseen tehtävänsä loppuun. smitten Huih ihan kylmät väreet tuli... Kaikki vain niin taas loksahtaa kohdalleen. Sain vahvistusta sille minkä jo kuitenkin tiedän... Huh angel

Parahin Rakkauden valo ~kiitän sydämestäni tästä aiheesta ~ koskettaa hyvin vahvasti itseäni ~itselläni on ollut kaksi keskenmenoa, peräkkäin , joista ensimmäinen ehti viidennen kuun loppuun ja toinen neljännen kuun loppuun .... ensimmäisestä syntymättömästä kerrottiin että hän oli tyttö ..... toisesta ei kerrottu ~jotenkin sisäisesti tiedän että hän olisi ollut poika ...... heidän jälkeen minulle syntyi rakas armas poikani ( nyt jo aikuinen) ja olemme usein, varsinkin pojan lapsuudessa jutelleet yhdessä näistä syntymättömistä "sisaruksistaan" ...varsinkin hänen ollessa pieni ja kun hän kaipasi sisaruksia~joita ei ollut tarkoituskaan syntyä ~ vahvasti koen myös että nämä syntymättömät "pienokaiset" sielut kävivät valmistamassa jotain tätä poikaani varten - Minulla ja pojallani on aivan erityinen henkinen yhteys ~kuin on myös hänen poikansa ~toisen lapsenlapsistani kanssa .... kuka tämä lapsenlapsi 5v.  on niin "viisas" ja kertoo  ja opettaa meille niin paljon ....

Minulla kului vuosia ~ennenkuin osasin ja kykenin oikealla tavalla suremaan ja ymmärtämään heidän " käyntinsä tarkoituksen ja merkityksen" ..... ja myös suremaan sen  pyhän äidinsurun jota kannoin vuosia sydämessäni ..... silloin laitoin näille syntymättömille , keväällä, pienet kukantaimet ruukkuihin kuistin ikkunalle aurinkoon kasvamaan~minun kummini kanssa puhelin tästä asiasta-silloin tapahtumahetkellä ~ja hän pyysi että laittasin kukantaimet myös hänenkin syntymättömille kolmelle lapselle ~aikansa kasvoivat nämä taimet ja sitten kuolivat pois .... tämä taimien istutus oli oma surutyöni ja ymmärrysmatkani ....

Ja nyt jotain ihanaa tapahtuu minussa kun luen sanojasi - ja sanoin kuvaamaton kirkkaus virtaa niistä.... kiitos rakas Rakkauden valo ~nimimerkkisi kaltainen olet.....

Ja laitan tähän tämän tarinan - englanninkielinen tosin - ja hieman erilainen kuin meidän kummankaa tarina - vaan se mikä tarinassa minua koskettaa ON TÄMÄ ETTÄ - siitä välittyy SE JOKIN~PYHÄ YHTEYS ..... rakkaudella sinulle ja kaikille lukijoille t. Aaviisuinen.... angel



A Child's Angel


Once upon a time, there was a child ready to be born.

He asked God:
"They tell me you are sending me to earth tomorrow but how am I going to live there being so small and helpless?"
God: "Among the many angels, I chose one especially for you. She will be waiting for you and will take care of you."

Child: "But tell me, here in Heaven, I don't do anything else but sing and smile, and that's enough for me to be happy. Will I be happy there?"
God: "Your angel will sing for you and will also smile for you every day. You will feel your angel's love and be happy."

Child: "How am I going to be able to understand when people talk to me if I don't know the language that men talk?"
God: "Your angel will tell you the most beautiful and sweet words you will ever hear.  With much patience and care, your angel will teach you how to speak."

Child: "And what am I going to do when I want to talk to you?"
God: "Your angel will place your hands together and will teach you how to pray."
 
Child: "I've heard that on earth there are bad men. Who will protect me?"
God: "Your angel will defend you even if it means risking her own life."

Child: "But I will always be sad because I will not see you anymore."
God: "Your angel will always talk to you about me and will teach you the way to come back to me, even though I will always be next to you."
 

At that moment there was much peace in Heaven, but voices from earth could already be heard

The child, in a hurry, asked softly:

"Oh God, if I am about to leave now, please tell me my angel's name."
God: "Your angel's name is of no importance.
You will call your angel ... Mommy."
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4 : 31.05.2007 09:49:23 »

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 31.05.2007 13:18:00 »

Kiitos itsellesi Arkiviisu. smitten Kovin liikuttivat sinunkin sanasi.  Cry Ja ihanaa jos todella voin tällä aiheella olla avuksi muillekin.  angel Itse olen täällä jo jotain pikku pojastani kirjoitellutkin. Jonka tosiaan jouduin synnyttämään viidennellä kuulla raskaana ollessani. Halusin ja sain katsoa poikaani kun oli syntynyt ja ihan oli jo ihmisen näköinenkin.  Cry Kiss Noista kukista joita syntymättömille lapsillesi laitoit tuli mieleeni oma juttuni. Minä jo heti alkuraskaudesta aistin että kaikki ei ollut kohdallaan ja kun kävin yhdessä kaupassa, silmiini osui eräällä hyllyllä pieni lapsienkeli pilven päällä makaamassa sinisissä vaatteissaan. Oli ihan pakko ostaa se. Se on minun muistoni hänestä, jonka pohjaan kirjoitin vielä pienen muistolauseen ja päivämäärän tuolle syntymäkuolemalle.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 31.05.2007 13:20:54 »

Kenelläkään vielä jotain sanottavaa/näkemystä tuosta kartasta?  :Smiley Itse kun en ole mikään astrologian taitaja...
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 31.05.2007 13:51:14 »

Kiitos itsellesi Arkiviisu. smitten Kovin liikuttivat sinunkin sanasi.  Cry Ja ihanaa jos todella voin tällä aiheella olla avuksi muillekin.  angel Itse olen täällä jo jotain pikku pojastani kirjoitellutkin. Jonka tosiaan jouduin synnyttämään viidennellä kuulla raskaana ollessani. Halusin ja sain katsoa poikaani kun oli syntynyt ja ihan oli jo ihmisen näköinenkin.  Cry Kiss Noista kukista joita syntymättömille lapsillesi laitoit tuli mieleeni oma juttuni. Minä jo heti alkuraskaudesta aistin että kaikki ei ollut kohdallaan ja kun kävin yhdessä kaupassa, silmiini osui eräällä hyllyllä pieni lapsienkeli pilven päällä makaamassa sinisissä vaatteissaan. Oli ihan pakko ostaa se. Se on minun muistoni hänestä, jonka pohjaan kirjoitin vielä pienen muistolauseen ja päivämäärän tuolle syntymäkuolemalle.

.......
Lainaus
Halusin ja sain katsoa poikaani kun oli syntynyt ja ihan oli jo ihmisen näköinenkin.
....niin minäkin sain katsoa ja niin oli hänkin - jo ihan ihmisen näköinen..... ensimmäistä kertaa voin tätä asiaa nyt näin jakaa ~kiitos rakkauden valo - onpa puhdistava kokemus saada olla tämän asian äärellä sinun kanssasi ..... Cry  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 31.05.2007 14:20:23 »

Kiitos itsellesi Arkiviisu. smitten Kovin liikuttivat sinunkin sanasi.  Cry Ja ihanaa jos todella voin tällä aiheella olla avuksi muillekin.  angel Itse olen täällä jo jotain pikku pojastani kirjoitellutkin. Jonka tosiaan jouduin synnyttämään viidennellä kuulla raskaana ollessani. Halusin ja sain katsoa poikaani kun oli syntynyt ja ihan oli jo ihmisen näköinenkin.  Cry Kiss Noista kukista joita syntymättömille lapsillesi laitoit tuli mieleeni oma juttuni. Minä jo heti alkuraskaudesta aistin että kaikki ei ollut kohdallaan ja kun kävin yhdessä kaupassa, silmiini osui eräällä hyllyllä pieni lapsienkeli pilven päällä makaamassa sinisissä vaatteissaan. Oli ihan pakko ostaa se. Se on minun muistoni hänestä, jonka pohjaan kirjoitin vielä pienen muistolauseen ja päivämäärän tuolle syntymäkuolemalle.

.......
Lainaus
Halusin ja sain katsoa poikaani kun oli syntynyt ja ihan oli jo ihmisen näköinenkin.
....niin minäkin sain katsoa ja niin oli hänkin - jo ihan ihmisen näköinen..... ensimmäistä kertaa voin tätä asiaa nyt näin jakaa ~kiitos rakkauden valo - onpa puhdistava kokemus saada olla tämän asian äärellä sinun kanssasi ..... Cry  angel

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #9 : 31.05.2007 16:41:05 »

Arkiviisu  smitten

Olipa kaunis kuva, kiitos.
Joskus tuntuu että elämä ei ole oikeudenmukainen, mutta se on.
Me ihmiset vaan emme osaa ajatella merkityksiä koska menettäminen koskee kovasti, kuitenkin mukana uhrauksessa on vihkimystä joten kiitollisuus on oikea tunne, ei sureminen.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 31.05.2007 20:03:30 »

Hei Rakkauden valo!

Ja vilpittömät, erittäin lämpimät osanotot kokemasi johdosta! Ei voi olla vaikeampaa kuin oman lapsen menettäminen. Ehkä hieman kuitenkin helpottaa jos ja kun vain jaksaa uskoa siihen, että kaikella on tarkoituksensa ja sekään tapahtuma ei ollut sattuma vaan tietty osa tiettyä, merkityksellistä tapahtumaketjua. Sen merkitys ei ehkä ole vielä selvinnyt, mutta uskon pitkällä tähtäimellä tapahtuvan paljonkin oivalluksia syistä ja seurauksista ja siitä, miksi sen täytyi tapahtua juuri sinulle ja miksi juuri silloin.

Ihan vain hajanaisina huomioina kartasta sen verran, että tuo Yodin (Jumalan sormen) kärkenä oleva, Matevan mainitsema Plutohan on kaiken lisäksi hyvin kuvaavasti kartan IC:llä, kodin ja perheen akselilla. Hyvin plutoninen, synkkyydessään kasvattava tapahtuma se ihan varmasti onkin ollut koko perheelle. Kun etenkin lapsen kartalla Kuu kuvaa vielä hyvin voimakkaasti äitiä ja Aurinko isää, Kuu osana Yodia kertoo siitä kasvattavasta koulusta, johon äiti (Kuu) on tapahtuneessa joutunut. Kuu on myös oppositiossa Kheironiin, joten voisi ajatella, että tapahtuneen tarkoitus on ollut herättää äiti (siis sinä) toteuttamaan nimenomaan Kheironin teeman - haavoittuneen parantajan - polkua. Vasta kun on itse haavoittunut ja parantanut haavansa, osaa auttaa muita. Mitä ajattelet, Rakkauden Valo, olisitko ajatunut henkiselle polulle ilman tapahtunutta? Varmaa ainakin on, että sama ihminen et ole enää koskaan tapahtuneen jälkeen ollut.

Isää kuvaava kartan Aurinko on myös kontaktissa elämän ja kuoleman planeetta Plutoon. Isälle siis lapsen kuolema on varmasti ollut vähintäänkin yhtä kova paikka kuin äidillekin ja uskoisin, että isän onkin juuri siinä elämänvaiheessa ollut tarkoitus oppia elämän ja kuoleman teemoja, havahtua huomaamaan elämän lyhyys ja yllätyksellisyys ja sitä kautta oppia olemaan kiitollinen jokaisesta hetkestä. Kun Aurinko on myös sekstiilissä Jupiteriin ja kolmiossa Neptunukseen, henkisemmän maailmankatsomuksen omaksuminen ja ylipäänsä laajemman näkökulman hankkiminen on ollut myös isän osana tässä tapahtumassa. (Toki täytyy muistaa, että lisäinfo tapahtumista molempien vanhempien kannalta näkyy parhaiten heidän omilta kartoiltaan).

Saanko kysyä, oliko lapsella ongelmia hermoston kanssa? Hermostoa kuvaava Merkurius (Ascin hallitsija) kun on aika vaikeissa aspekteissa. Samoin tarkasti 6. huoneen (mm. terveys) kärjellä on mm. aivojen sähköistä toimintaa kuvaava Merkurius yhtymässä Vesimies-Marsiin. Uranus 6. huoneen kärjellä voisi kuvata myös jotain hyvin äkillistä tapahtumaa terveyden suhteen. Lisäksi 6. huoneen kärki on Kaloissa, jonka hallitsija Neptunus neliössä samaiseen Merkuriukseen (kuvaa muuten myös hengitystä).

Rakkauden Valo, jos olet saanut tiedon siitä, että karttaan kannattaisi tutustua tarkemmin juuri nyt, niin sinuna aloittaisin vertaamalla lapsen karttaa omaasi - jos sitä ei ole jo tehty. Siitä saisit vielä lisävinkkejä siitä, mitä tapahtuman oli tarkoitus opettaa nimenomaan sinulle.

Sydänlämpöisin terveisin

May
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 03.06.2007 12:11:06 »

Hei Rakkauden valo!

Ja vilpittömät, erittäin lämpimät osanotot kokemasi johdosta! Ei voi olla vaikeampaa kuin oman lapsen menettäminen. Ehkä hieman kuitenkin helpottaa jos ja kun vain jaksaa uskoa siihen, että kaikella on tarkoituksensa ja sekään tapahtuma ei ollut sattuma vaan tietty osa tiettyä, merkityksellistä tapahtumaketjua. Sen merkitys ei ehkä ole vielä selvinnyt, mutta uskon pitkällä tähtäimellä tapahtuvan paljonkin oivalluksia syistä ja seurauksista ja siitä, miksi sen täytyi tapahtua juuri sinulle ja miksi juuri silloin.

kiitos! smitten Tuo on niit totta. Ja noita syitä onkin jo jonkin verran selvinnyt  Shocked Cheesy Wink Tämä aihe on vielä niiden lisäselvittämiseksi...

Lainaus
Hyvin plutoninen, synkkyydessään kasvattava tapahtuma se ihan varmasti onkin ollut koko perheelle.

Kyllä  Cry angel

Lainaus
Kuu on myös oppositiossa Kheironiin, joten voisi ajatella, että tapahtuneen tarkoitus on ollut herättää äiti (siis sinä) toteuttamaan nimenomaan Kheironin teeman - haavoittuneen parantajan - polkua. Vasta kun on itse haavoittunut ja parantanut haavansa, osaa auttaa muita. Mitä ajattelet, Rakkauden Valo, olisitko ajatunut henkiselle polulle ilman tapahtunutta? Varmaa ainakin on, että sama ihminen et ole enää koskaan tapahtuneen jälkeen ollut.

Kyllä todella, juuri tuota se on opettanut. Tosin tietoisesti henkiselle polulle lähdin jo murrosikäisenä, mutta kyllä tämä tapahtuma on antanut tietynlaista "lisäpontta" sille ja etenemiselle. Täysin sama ihminen en kyllä todellakaan ole ollut tuon jälkeen...  angel


Lainaus
Isää kuvaava kartan Aurinko on myös kontaktissa elämän ja kuoleman planeetta Plutoon. Isälle siis lapsen kuolema on varmasti ollut vähintäänkin yhtä kova paikka kuin äidillekin

Kyllä todella.

Lainaus
Kun Aurinko on myös sekstiilissä Jupiteriin ja kolmiossa Neptunukseen, henkisemmän maailmankatsomuksen omaksuminen ja ylipäänsä laajemman näkökulman hankkiminen on ollut myös isän osana tässä tapahtumassa.

Tuosta henkisemmästä en tiedä, mutta ehkä laajemman kuitenkin...  :Smiley

Lainaus
Saanko kysyä, oliko lapsella ongelmia hermoston kanssa? Hermostoa kuvaava Merkurius (Ascin hallitsija) kun on aika vaikeissa aspekteissa. Samoin tarkasti 6. huoneen (mm. terveys) kärjellä on mm. aivojen sähköistä toimintaa kuvaava Merkurius yhtymässä Vesimies-Marsiin. Uranus 6. huoneen kärjellä voisi kuvata myös jotain hyvin äkillistä tapahtumaa terveyden suhteen. Lisäksi 6. huoneen kärki on Kaloissa, jonka hallitsija Neptunus neliössä samaiseen Merkuriukseen (kuvaa muuten myös hengitystä).

Pikkuisella virtsa ei päässyt poistumaan elimistöstä, mikä vahingoitti munuaisia pahasti ja lapsivesi rupesi tuon virtsaamattomuuden johdosta vähenemään radikaalisti. Seurauksena olisi ollut se, että keuhkot eivät olisi päässeet kehittymään yms. Jos olisi sinnitelty raskauden loppuun saakka, pikkuisen munuaiset olisivat olleet tohjona, eikä hän olisi pystynyt itse hengittämään... Olisi jokatapauksessa kuollut pian...  Cry


Lainaus
Rakkauden Valo, jos olet saanut tiedon siitä, että karttaan kannattaisi tutustua tarkemmin juuri nyt, niin sinuna aloittaisin vertaamalla lapsen karttaa omaasi - jos sitä ei ole jo tehty. Siitä saisit vielä lisävinkkejä siitä, mitä tapahtuman oli tarkoitus opettaa nimenomaan sinulle.

Niin, mutta kun minä en valitettavasti osaa niitä vertailla.  Embarrassed Eli jos sinä tai joku haluaisi tuota vertailua tehdä, katsoa josko sieltä nousisi esiin jotain erityistä, olisin hyvin kiitollinen.  smitten Laitan tähän siis vielä oman karttanikin.


(https://www.astro.fi/images/radix/24.04.1974_16:02_0_-02:00_60.121_-24.57_00.png)

« Viimeksi muokattu: 03.06.2007 12:18:46 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #12 : 03.06.2007 12:55:34 »

Itsekin olen seurannut läheltä kun läheinen ihminen menetti lapsensa vain viikko syntymän jälkeen. Mietin ja pohdin että miksi, miksi lapsi tuli vain käymään ja mikä oli tarkoitus. Kaikella lienee tarkoituksensa.
Lämmin halaus kaikille jotka ovat sen kokeneet ja voimia!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: