Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LUOPUMINEN  (Luettu 10133 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 18.06.2007 10:11:39 »

Voipi olla että vain itse koen 3d maailman turhaksi, kun sielujen VÄLILLÄ on vähän rakkautta. Yhtä lailla voisi mennä 9d ulottuvuuteen kaksoisliekin luo, kun täällä vain luopuu kaikista.  Wink

saturnus aspect_squ askendentti
« Viimeksi muokattu: 18.06.2007 12:14:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 18.06.2007 14:13:18 »

Olen vastannut, SA, noihin kaikkiin esittäämiisi kysymyksiisi aiemminkin. En välttämättä suoraan sinulle, mutta yleisesti kuitenkin. Lueskele vain ketjuja, joihin olen kirjoittanut - en jaksa enää kirjoittaa esim. Kaksoisliekistäni, kun olen höpissyt viimeisen kahden vuoden aikana täällä foorumilla hänestä useamminkin kuin kerran Grin En näe tarpeelliseksi toistaa itseäni enää toistamiseen... tai viitoistamiseen Cheesy

Katsele myös omaa tekstiäsi - vastaat moneen kysymykseesi siinä
samalla asiaa pohdiskellessa. Wink

Jokaisella meistä on oma totuutemme. Minä elän omani mukaan, sinä omasi mukaan.

Lisäksi en oikeasti enää keksi, miten voisin edes vastata kysymyksiisi toistamatta sitä, mitä olen aiemmissa kirjoituksissani tässäkin ketjussa sanonut!  Lips Sealed Jos omena on minusta omena, miten voin selittää sen, että se on omena kuin toteamalla, että se on omena? Jos se on toisen mielestä banaani, silloin se on banaani hänelle. Jos taas minusta rypäle on sitruuna, niin silloin se on sitruuna minulle. Näetkö, monta eri totuutta - kaikki katsovat samaa asiaa hiukan eri vinkkelistä, oman ymmärryksensä mukaisesti.

Se, miten jokainen kokee luopumisen, on kiinni Itsestään - ei muista, heidän sanomisistaan tai tekemisistään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 18.06.2007 14:36:39 »

Kirjotitko jossain mitä tekisit henkimaailmassa? (linkki pliis, olisi hauska lukea kuvauksia)Ehkäpä minulla on jäänyt hämärän peittoon mihin vielä tarvitset 3d maailmaa ja toisaalta mitä tekisit toisaalla.  Wink
« Viimeksi muokattu: 18.06.2007 15:14:07 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: