Mun alakerran naapurit on mukavia nuoria venäläisiä joilla pieni vauva joka huutaa ja usein mut ei haittaa mua tippaakaan.
Yläkerta
Joka kerta kun meillä on yösessiot, on seuraavana päivänä mielenosoituksellista töminää lattialla ja ovia paiskotaan kovaa.
Tän saman syyn takia me lennettiin viuh vauh alakodista tai siis tuli toinen varoitus joten ei otettu riskii ja vuokrattiin se kun alakerran psykopaatti frigidi inhosi meitä niin paljon.
Isännöitsijä oli täysin sen hullun ämmän tossun alla. Asunut siinä talossa 20 vuotta ja määräilee kuin diktaattori ja sit nää nössöukot taloyhtiön hallituksessa kuuntelee sitä kilaria.
Ei kai voi paljon odottaa tapaukselta jonka mama oli skitsofeenikko joka tappoi itsensä kun tyttäret olivat nuoria.
Se perikunnan kämppä on ollut vuosia jo vuokralla monille eri ihmisille ja se psyko on valittanut jokaisesta mut meitä se inhos eniten.
Siinä talossa asuu kuuskymppinen, hemmetin terävä mummeli joka on mulle tästä psykosta paljon kertonut
On aika surullista että nelikymppisen naisen elämä on niin rajoittunutta. Se on kiusannut mun anoppianikin jatkuvilla soitoilla ja viesteillä aivan mitättömistä asioista esim kämppä tyhjänä ja remontin keskellä maalari lähti ja keittiön ikkuna jäi auki että katkut katoaa. Hysteerinen puhelu hullulta anopilleni "rappu on ihan jääkylmä samoin hänen asuntonsa" Tämä toissa kesänä klo21 Jääkylmä asunto kun yläkerrassa ikkuna auki?
?
Mä niin kaipaan sinne takasin. Vuokralaiset on siellä ensi vuoden maaliskuuhun.
Miten tollasen pipipään sais pakkohoitoon? En mä löydä varmaan ikinä muuten sellasta kotia