Miten jotkut ihmiset voi elää sen niistä lähtevän lemunsa kanssa?!
Kävin lääkärissä näyttämässä demonisilmiäni ja odotusaulassa oli tyttö joka haisi maakellarin (homeen) ja halvan huuhteluaineen yhdistelmältä. Mä vihaan sitä hajua ja pelottavan yleinen on. Hyi helvetti!
Toisen haisulin tapasin myös odotustilassa ja nyt mun huivit lemuu sille sekä takkiin tarttui eli pitää pestä ja tuulettaa.
Tämän superhajuaistin sai aikaan home. Muut normiaistiset ihmiset tuskin haistais rotsissani ja huiveissa mitään
No mut se riittää että mä haistan, niin pesukone laulaa. Täytyy olla hyvälaatuisia vaatteita että ne kestää usein pesua.
Nykyään esim baarista tullessa menee kaikki päällä olevat vaatteet pesuun rotsia myöten.
Hitto et harmittaa kun tää mun himas tehty kuivasavupuhdistus meni pilalle kun tänne on tullu sieltä homeraflasta itiöitä kavereiden mukana.
Siitä nää silmät menee välillä punaiseks, mutta olin tosi huojentunut ettei ollut mitään vakavampaa. Nuori naislääkäri mittas silmänpaineen ja poissulki silmän haavaumat ym.
Nyt mulla on kolmet eri silmätipat + allergialääkkeet TALVELLA
Jos tää nykyinen paskarakentaminen jatkuu, näitä hajuihmisiä on vielä enemmän ja oireilu jatkuu. Enkä mä ole ainoa.
Kaikki homeet ei haise ja sen takia kukaan ei uskonut että tässä asunnossa olis ollut mitään vikaa. Totuus paljastui kun kylppäri piikattiin kokonaan auki.