Kukkurukuu taivaalle on noussut kuu...
Kiitos teille. Kyllä mä jaksan vielä. Tutkin
www.therapiafennica.fi osoitteesta tällasen oireen hoitoa. Kortisonia pistoksena. Suoraan sanoen mä en luota tk-lääkäreihin sen vertaa että annan jonkun nuoren lääkärin tökkii mua joten jos en saa omalle yksityislääkärille täksi päiväksi aikaa käytän vanhoja venäläisiä keinoja visualisoinnin lisäks.
Mun isälle antoi tuttava neuvon kihtiin: vahvalla viinalla (miel pirtu) sivellään kipukohtaa, laitetaan kaalinlehtiä ympärille tiiviisti ja siihen päälle villasukka tai -säärystin
Faija testas tota ja kahdessa yössä katosi kipu.
No mulla on noi kaikki pirtua lukuunottamatta joten menee testiin yöksi. Lisäks olen käyttäny jotain saksalaista myrkynvihreetä yrttidroppia paikallishoitona. Sopii myös hevosille
Ihmeen hilpee olo vaikka ei ole ollut mikään ihanainen vrk takana. Pari tuntia sit kipu levisi ylöspäin alaselkään ja lapaluuhun. Kuin kuuma aalto olis mennyt alhaalta ylöspäin ja vain vasemmalla puolella kroppaa. Kesti pari minuuttia ja katosi
Lähdin ulos kävelee vammanilkasta huolimatta. Oli pakko saada happee.
Sain myös kuuenergiaa ja siksi kukun.
Etsin sinkkitabuja lääkekaapistani ja löysin ylähyllyltä vanhoja venäläisiä lusikoita. Luulin ettei tässä asunnossa ole enää mitään mieheni jäänteitä mutta edelleen näköjään löytyy. Tosi kauniita hopeisia
Ihme etten pudonnut kun kiipeilin. Täällä on taas
Kiteytymiä. Liian hapan ph kehossa. Olen miltei varma että tästä kyse. Silloin syntyy helpommin tulehduksia. Lisää liikuntaa,ph:n balansoiminen emäksisempään suuntaan, vähemmän lihaa ja alkoholia ym vahvoja hapattajia (onko tollanen sana olemassa?)
Näin n. kaksi kuukautta mieheni kuoleman jälkeen papparaisen joka tiesi ravinnosta paljon ja oli tosi kiinnostunut mun henkimaailmajutuista. Juteltiin ainakin tunti ja vaihdettiin numeroita
Keskiviikkona tämä pappa soitti ja puhui pitkään miten nyt pitää syödä. "Olet hieman huonossa hapessa muttet täysin menetetty tapaus. Tarvitaan vaan korjaavaa ravintoa. Ajattele että ruoka on lääke" Tämä oli hänen sanomansa. Olin jo ehtinyt unohtaa koko ihmisen ja yht`äkkiä ottaa yhteyttä TÄYSIN oikeaan aikaan
Olen tullut päivä päivältä varmemmaksi siitä ettei mitään sattumaa ole olemassakaan ja kaikella on tarkoituksensa ja aikansa. Luja luottamus - sitä tarvitaan kyllä.
Viinaa ja kaalia koipeen. Niiiiin toivon ettei tartte lähtee lääkäriin. Täysikuuöiden jälkeen on muutenkin kukkuu, onks ketään kotona olotila enkä JAKSA alkaa selittää paitsi tähän aikaan täällä
Allergiasairaalasta piti tulla soitto tiistaina mut eipä o kuulunu mitään. On täysin eri asia sairastaa sairautta jos sillä on nimi, diagnoosi. Silloin voi ottaa selvää tarkemmin mikä oma apu toimii
Mun oireet on niin kirjavat, muuttuvat, moninaiset että ainoastaan tämä
www.homepakolaiset.fi selittää tän olotilan. Kotonani ei ole mutta...
Supernainen Paula Heinonen pitää luentojansa myös homeen vaikutuksista ja erityisesti ruokavaliosta silloin kun elimistöä tarvitsee vahvistaa eli nykyihmisellä koko ajan.
Mun rakkaisiin mummolamuistoihin kuuluu paras makuyhdistelmä josta olen ikinä nauttinut. Puhtaan pikkujärven juuri paistetut muikut, mummon tekemä ruisleipä ja voi. Hyvää!! Marjat omista metsistä ja pensaista, kalat ja ravut läheisestä järvestä, juurekset maasta hieman huuhdeltuna suoraan suuhun. Näin silloin kun olin pieni. Puhdasta ilmaa
Terveyttä. Immuniteetin kehitys alkaa heti syntymästä ja muokkautuu kasvuiässä
Mua oikeesti pelottaa miten nää nykyskidit tulee pärjäämään. Kai sit koko maapallon värähtelyä pitää nostella ja meitä tutkia tuolta kauempaa kun ihminen sotkee ensin itsensä ja ympäristönsä jatkaen lisääntymistään.
Kirjoitan nyt kuin olisin ite joku 60v mummo ja näin päästiin nilkan kautta avaruuskavereihin
Joo, päätin just etten lääkäriin mene. Otan paukun sisäisesti ja teen viinakaalikäärön jalkaan. Sänky pitää suojata jotenkin joten hommiin. Mukavaa perjantaita astroväki