Athene
|
|
« Vastaus #255 : 02.01.2009 00:35:01 » |
|
Mua risoo joulussa se kauppallinen lässytys,mutta vielä eniten äitini,joka ei luota perheeseensä sen vertaa jotta uskoisi,että perheessä on muitakin ihmisiä jotka haluavat viettää joulun omalla tavallaan.Isän kanssa vedettiin siltä matto jalkojen alta siivoamalla jo ennen joulu-aattoa, ettei tarvitsisi kuunnella sitä hirveää "kun kukaan ei viitsi tehdä mitään " marinaa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|
|
La Papessa
|
|
« Vastaus #258 : 02.01.2009 16:54:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #259 : 02.01.2009 17:57:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #260 : 02.01.2009 18:34:50 » |
|
luin näitä suuttumuksen aiheita taas, ja olihan siellä kaikkea huvittavaakin. ehkä se on yksi syy kokea suuttumusta? että saa huvittua?
no sitten. jonkun mielestä suuttuminen saa TOIMIMAAN. niin että sitten asiat paranevat. jos vain hyväksyisi sen mitä tapahtuu, mitä "kaikkeus antaa tapahtua" niin onko syytä suuttua?
eikö sittenkin kaikki menisi ok, jees, loistavasti? tarkoitan että sen sijaan että olisi suuttunut vaikka jollekulle, kohauttaisi olkiaan nauraen tai jos raha-asiasta on kyse, hyväksyisi tilanteen??
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #261 : 04.01.2009 21:47:53 » |
|
Voi ja muut ketutukset päälle...!
Huomenna taas yksi arkipäivä ja sitten taas pyhä ja asuntoni valmistuminen sen kuin vain venyy!!!!!!!!!!!!!!
Saakeli, että ottaa päähän!
Maanantaina on varmasti vielä hiljaista, eikä kukaan viitsi paneutua töihinsä, jos ylipäätään ovat töissä.
Ja kun 7.1. tulee, niin lyönpä vetoa, että pirunmoinen kiire lyö päälle lähinnä sellaisten asioiden kanssa, jotka ovat jääneet hoitamatta näiden pyhien vuoksi, kun kukaan ei ole ollut töissä!
Minulla alkaa Saksan intensiivikurssi keskiviikko aamulla klo 9:15 ja aivan varmasti puhelin soi koko ajan ja pitäisi olla jossakin miitingissä.
Ei tarvitse edes piruja maalata seinille, kun tuon jo tiedän.
Viimeksi kun yritin rauhoittaa ajan intensiiviselle opiskelulle, niin siitä ei yksinkertaisesti tullut mitään, kun kaikki ihmiset haluavat heittäytyä juuri aina silloin, kun haluan keskittyä johonkin tärkeään itseni kehittämiseen ja eteenpäin menemiseen, täysin avuttomaksi tekemään mitään itse ja/tai hoitavat hommat päin persettä tietäen minulle vain lisää stressiä ja ylimääräistä työtä!
No hiukan toivoa sentään on, kun Veskari huolehtii osasta asioista.
Haluaisin henkilökohtaisen assistentin, joka voisi hoitaa kaikki juoksevat ja aikaa vievät asiat. 2-3 päivää viikossa olisi loistava. Saisikohan sellaisen ruokapalkalla..? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #262 : 05.01.2009 15:49:40 » |
|
Siis voi vittujen kevät! Mulla oli vuokrankorotus! Perkele että tekee mieli käydä nalkuttamassa vuokraemännälle, että mikäs perkele se tekee hänellä niin tiukkaa että piti vuokraani korottaa!
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #263 : 05.01.2009 21:20:20 » |
|
En ymmärrä taloudesta mitään, mutta sen verran kyllä että itse osasin odottaa tuota uutista vuokran noususta ja niin se tulikin ennen joulua ja aika roima korotus... Suhtauduin stoalaisen tyynesti. Kun se on se lama minkäs teet. Ylläpitokustannukset nousevat jne. jne. niinhän se siinä on hienosti selitetty korukielellä. Jaa Sasha mietin jos tekisin alan vaihdoksen ja voisin alkaa sun assariksi. *lähtisin pakoon lopputyötä, kääk* Jos hommaat vielä kokin niin I´m in! Niin mua ketuttaa kans toi huominenkin pyhä. Hemmetti mihin se arki oikeen katos? rasittavaa miettiä koko ajan että koska ne kaupat nyt on auki ja mitkä ja mihin aikaan... Niin ja sitten ihmiset hamstraa edelleen, kun kauppa yhden päivän kiinni. HUUUUI!!! joten tiskit ihan tyhjinä kun meni tänään illalla. Niin ja porukkaa paljo ja kaikki ihan kireinä. huoh
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #264 : 05.01.2009 21:24:17 » |
|
Ja sitten TIISTAI on taas pyhä KYLLÄ. Tirstai on Pyhä, kaikille jotka harrastavat sexsiä viikonpäivänä jossa on r-kirjain.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #265 : 05.01.2009 21:41:58 » |
|
Ja sitten TIISTAI on taas pyhä KYLLÄ. Tirstai on Pyhä, kaikille jotka harrastavat sexsiä viikonpäivänä jossa on r-kirjain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #266 : 05.01.2009 23:11:31 » |
|
Jaa Sasha mietin jos tekisin alan vaihdoksen ja voisin alkaa sun assariksi. *lähtisin pakoon lopputyötä, kääk* Jos hommaat vielä kokin niin I´m in! Käykö Veskarini, joka on erinomainen kokki, kun sillä vain on aikaa siihen? Muutoin saat tyytyä eri ravintolakokkien tekeleisiin iltaisin. Vain joissain partytapauksissa kokki tulee kotiin tilattuna illaksi kokkailemaan vieraille.
Aamuisin saat istua kanssani kahvilan aamiaisella herätellen minua. Sen jälkeen saat juosta kielivyön alla ympäri kaupunkia checkaamassa ja sopimassa ja tapaamassa mitä erilaisempia kummallisuuksia maan ja taivaan väliltä ja kantaa 3:a puhelinta ja yhtä kannettavaa, jotka kaikki vinkuvat yhtä aikaa.
Tehtäviisi myös kuuluu ruoskia muita ihmisiä töihin ja pitämään sovitut asiat (aseenkantolupa katsotaan eduksi), kuin myös mielistellä (minun) sopimuksiini joustavuutta kuin myös taivutella ihmisiä tahtooni ja neuvotella hyvät sopimukset (hyvä viinapää katsotaan eduksi, luontaisetuna viinit ja shampanjat ja työaikana on sallittua käyttää alkoholia).
Työaika on normaalisti 10-12 h, illalliset/partyt, joissa tavataan businesskumppaneita tai edes mahdollisia niitä tai sitten olet itse vastuussa tapahtumasta/partysta, niin työaika on vähintään + 6-8 h lisää -joskus jopa muutaman päivän, jos ollaan jossain Wienin tai Itävallan ulkopuolella. Sinä aikana voin keskittyä opiskelemaan Saksaa rauhassa.
Niin, ja sitten työtehtäviisi kuuluu myöskin kiikuttaa pyykkini pesulaan ja/tai pestä ne, sisustaa uusi kotini viihtyisäksi, joten mars! mars! huonekaluliikkeitä kaluamaan!
Jos tyrit, niin ammun sinut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #267 : 05.01.2009 23:36:06 » |
|
Ei ole aseenkantolupaa eikä viinapäätä ja tuota menoa, jos olisi niin ampuisin varmaan ihan itse itseni. huh huh Ai kamala miten kukaan uskaltaa tehdä sun kanssa töitä? Sun täytyy hommata joku tsiljoona kertainen skorpioni tuohon virkaan, ei kun ei. Se vois olla lopulta sulle vaarallinen. Hommaa joku vaaka? Diplomaattityyppi ja jotain kaksostakin pitäis olla. Ehkä ripaus skorpparia kuitenkin? Niin ja en osaa ruoskia edes itseäni töihin saati sitten muita... Ai niin vaaka ei osaa päättää... Kauris voisi myös olla paikallaan. Ovat ainakin itsenäisiä ja osaavat tehdä vaativiakin päätöksiä yksin. Voi tavaton etkö ehdi itse sisustaa asuntoasi? Sehän on todella surullista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #268 : 05.01.2009 23:44:23 » |
|
Elämä on helppoa, syyhän on peilissä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #269 : 06.01.2009 00:21:45 » |
|
Kenen peilistä nyt Kotkis puhut?
|
|