Kiitos kaikille kannustuksesta
Menin nyt yksityiselle ja sain tähystysajan tammikuulle ja aikoivat kattoa vielä loisten mahdollisuuden...Näihin menee yhteensä noin 500e mutta parempi nyt, että asia selvitetään kunnolla
Rakkauden valo: Voi olla hyvinkin mahdollista, että keliakiaa, mulla on suvussa keliakiaa ja mulla itsellä on jo tähän mennessä diagnosoitu maitoproteiiniallergia...Pelottaa vaan, että mitä sitä sitten syö enää jos viljat ja kaikki maitotuotteet on pannassa
En muutenkaan käytä paljon viljatuotteita, makaroonia en syö enkä paljon leipääkään (yhden palasen yliopiston ruokalassa saatan ottaa)..
No toisaalta parempi tuokin kuin joku vakavampi tulehdus...
Tämä löytyy syntymäkartalta:
Chiron oppositio Saturnus
Chironin ja Saturnuksen välinen aspekti liittyy sisäiseen velvollisuudentuntoon, joka tulee ensin esille pyrkimyksenä tehdä kaikki asiat mahdollisimman hyvin ja moitteettomasti. Ulkoinen auktoriteetti menettää merkityksensä 30-40 ikävuoden välillä, jonka jälkeen tämän aspektin alainen ihminen kokee kasvavaa yhteyttä korkeampiin henkisiin voimiin. Oma näkemys nousee korkeimmaksi ohjaajaksi ja juuri niin kuuluukin tapahtua. Sinunkin tehtäväsi on kyseenalaistaa kaikki kohtaamasi auktoriteetit oman näkemyksesi perusteella vaikka yleinen mielipide olisikin heidän puolellaan. Henkilökohtaisella tasolla tämä aspekti asettaa fyysiset voimavarat tiukkaan puntariin. Voimavarojen lähes jatkuva ylittäminen kuuluu nuoruuteen ja nuoreen aikuisuuteen luonnollisena osana, mutta se ei voi jatkua keski-ikää pidemmälle ilman vakavia terveydellisiä seuraamuksia. Moni tämän aspektin haltijoista omistautuu erilaisille parantamisen aloille oman vakavan sairauden ja siitä parantumisen seurauksena. Oppositio edustaa henkisissä asioissa tapahtuvaa jatkuvaa kehitystä. Sinun tehtäväsi on toimia uudistusten toteuttajana oman elämäsi välityksellä. Tulet aivan varmasti joutumaan törmäyskurssille erilaisia henkisiä suuntauksia edustavien auktoriteettien kanssa, sillä sinulla on hyvin vahva oma käsitys asiasta kuin asiasta. Tämä kuvio ei anna mahdollisuutta alistua muiden näkemyksiin, vaikka alkuinnostus joskus sumentaakin arvostelukykyäsi ja saatat tulla sitoutuneeksi asioihin, jotka eivät vastaa sinun totuuttasi. Iän myötä arvostelukykysi paranee ja opit innostuessasikin jättämään itsellesi aikaa ja tilaa muuttaa mieltäsi.
Mulla on muutenkin kaiken maailman vaivoja yms, vaikka en koe patoavani asioita sisääni läheskään niin paljon kuin kanssaihmiseni, perusluonteeni on lisäksi melko positiivinen ja toimelias, en jää vanhoihin asioihin märehtimään..Ehkä sitten liian intensiivinen elämäntapa ja ehkä pitäisi pitää parempaa huolta itsestään, vaikka pidänkin huolta itsestäni keskivertojannua paremmin johtuen näistä perussairauksista (astma ja maitoproteiiniallergia, herkkä iho yms...) Mulle varmaan sopis joku meditatiivinen askeettinen elämäntapa mutta piru vie kun luonne on niin uppiniskainen ja haluais pystyä kokemaan/ tekemään samoja juttuja kuin muutkin