kyllä voi, 3d maailmassa. jossa kaikki tapahtuu "vain" aineen tasolla.
teillä oli siis sopimus aiheesta.. sovittu sielutasolla.
anteeksianto jne. no se on ehkä tunnetasolla. 4d.
ainakin näin väitetään.
vrt
KYSYMYKSIÄ MESTAREILLE
Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (
www.themastersofthespiritworld.com)
Heinäkuu 2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Kysymys:
Mestarit, minulla on miesystävä, jonka kanssa olemme tapailleet yli 20 vuotta. Hänellä on kamala luonne toisia ihmisiä kohtaan, mutta hän on erittäin hyvä minulle. Kun hän oli sairaana muutama vuosi sitten, hän muutti asuntooni, jotta voisin hoitaa häntä, eikä hän ole lähtenyt pois. Hän on kunnostanut asunnon viereisestä yhtiöstä, mutta hän ei ole koskaan siellä. Hän ei pidä ystävistäni ja hän on melko inhottava heitä kohtaan, joten he ovat lakanneet kutsumasta minua kanssaan ulos. Perheeni kestää häntä minun vuokseni. Hän on nyt joutunut riitaan naapurini kanssa, joka tekee elämästäni kurjaa sen vuoksi. Mitä minun pitäisi tehdä?
Vastaus:
Valitsit elämän oppitunnin, johon liittyy itsensä kunnioittaminen antamatta toisten kontrolloida itseään. Olet seurallinen ja "ihmisihminen". Poikaystäväsi on erakko, joka kokee elämää, mihin liittyy suuri mukavuudenhalu, kontrolloiminen ja itsekkyys.
Aloittaessanne suhteen tyydytitte kumpikin toistenne tarpeet. Olet nyt saavuttanut elämässäsi pisteen, missä olet herännyt siihen tosiasiaan, että olet yhtä tärkeä kuin kaikki muutkin. Se mitä tästä eteenpäin tapahtuu, riippuu sinusta.
Kuten aina sanomme, mikään ei ole oikein tai väärin - kyse on vain siitä, miten päätät kokea oppituntisi. Kysymyksestäsi tiedämme, että olet nyt arvioinut tarkasti, millaisia energiat ovat tässä suhteessa, ja nyt sinun on päätettävä, jatkatko tämän kappaleen näyttelemistä vai siirrytkö toiseen.
Jos jäät hänen kontrollointikiertonsa, huomaat, että energiasi kuluu koko ajan, koska sallit hänen ottaa sitä sinulta. Jos päätät pitää energiasi ja käyttää sitä omiin tarkoituksiisi, sinun on muutettava suhdetta. Koska on mahdotonta muuttaa toista yksilöä, ellei hän itse päätä muuttua, se merkitsisi sitä, että sinun täytyisi kunnioittaa itseäsi ja jättää tämä kontrolloiva tilanne.
Ota tarvitsemasi aika. Tee mikä tahansa muutos asteittain, kunnes olet varma, mutta tee se, mitä tuntuu oikealta yksin sinusta.