Ismo Alanko auttaa ihan mihin vain, siinä mies minun makuuni, harmi vaan on varattu. Täällä joku nauraa itsekseen, mulle kun tyrkytetään terapiaa, mielialalääkkeitä ja lääkäreitä ihan tosissaan. Hullujen huoneelle ne olisi laittamassa.
Kiva kuulla tälläisiä kommentteja:
"Ja mikäli esität niin hyvin tervettä mitä toisinaan kerrot täällä blogissa, en minäkään kirjaisi sinua kipupolille. Sen sijaan psykiatriselle kyllä."
" Leikit Jumalaa ja puolta valtakuntaa mikä on mielestäni häiriintynyttä."
Ja tämä oli paras:
"Valitettavasti olen itse nähnyt työssäni sairaalassa tapauksia, joissa potilas onkin yht´äkkiä kieltäytynyt kaikista lääketieteen hoidoista ja heidän luonaan on sen jälkeen käynyt monenlaisia parantajia omine hoitoineen ja rohtoineen. Poikseutta jokaisessa tapauksessa potilas on menehtynyt, kun lääketieteen hoidot on lopetettu, vaikka paraneminen niiden avulla olisi ollut todennäköistä."
Ihanaa, kun minuun luotetaan! Juu mania on kuulemma päällä, mielialalääkkeet pitäisi ottaa käyttöön ja mielisairaalaan kirjautua. Kaikki upeita nettikommentteja täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Hieno, että he tietävät minun terveydestäni näin paljon. Ja minä kun olen ensimmäistä kertaa onnellinen, tasapainossa ja lähes terve. Jee 3D-ihmiset ovat ihania.
Tosin tuota biisiä paremmin auttaa se, että opettelee kommunikoimaan ja käyttäytymään paremmin. Juu, jotta aina olisi kaikkia ongelmia kaksi niin oma koira on nakannut kahdesti käteen. No se on tosi traumatapaus ja tyhmyyttäni olen varomaton. Silti kiva kun on kiva kolmio kädessä, mustelmat kun on kolmesta sentistä kuuteen senttiin.
Onneksi on korkea kipukynnys ja mieli on niin positiivinen. No okei, joskus pitää suivaantua vaikka todellisuudessa nuo nyt on vaan tietämättömyyden ääniä, blogi on nyt sitten suljettu, keskityn positiivisiin ihmisiin.
Tässä on minun vastaukseni heille kaikille:
http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw