Mustakin on tullut täällä asuessani kristillisten perinteiden vaalija,
ei nyt uskonnollisista syistä, vaan siksi, että ne tavat ja kulttuuri on osa minua
ja mun identiteettiä ja esim. oikeutta toteuttaa ja viettää pyhiä ja vapaa-päiviä.
Mun mielestä mulla on siihen oikeus ilman, että joku muslimi kokee sen itselleen vääräksi
minun maassani ja kultuurissani.
Olen työskennellyt muslimipomoille parissa yhtiössä, jossa suurin osa työntekijöistä
oli muslimiukkoja ja voi jeesus sitä ahdistelua ja häiirintää!
Toinen oleellinen muslimitapa on valehdella ja tehdä riitoja ja draamoja
ihmisten välille keksimällä jokin emävalhe, josta sitten ihmiset saa suuttumaan
ja esittää itse viatonta ja jättäytyä katselemaan sitä sivusta.
Muslimit ei saa niinkään varastaa, mutta valehdella senkin edestä.
Olen tosiaankin, yllätyksekseni itselleni, alkanut palautua kristillisten perinteiden
pariin, vaikka en uskonnollisista syistä, vaan siksi, että ne tavat
ja perinteet ovat niin kauniita ja sillänsä arvokkaita.
ja vielä korostan, että minulla ei ole islamin uskoa, yksittäistä muslimia tai mitään muutakaan uskontoa vastaan mitään!
minun periaatteet menee niin, että en yritä riistää toisilta uskonnon vapautta, mutta puolustaudun, mikäli joku koittaa sitä viedä minulta.
eli henkisen ja uskonnollisen vapauden oikeus kaikille. myös vapaus olla ilman uskontoa.
piti vaan vielä tähdentää.
Mulla on. Mä tunnen niitä erittäin paljon ja tunne yhden, siis YHDEN muslimiukon,
joka ei ole käyttäytynyt ahdistelevasti ja häiritsevästi,
mutta se voi johtua siitä, että olen aina ollut sen aikana länsimaisessa herraseurassa.
Tosin juttua hänestä olen kuullut, ettei mikään mukava mies tyttöystävilleen ja vaimolleen,
mutta jutut ovat juttuja ja niistä ei aina tiedä.
Jos haluat elää Euroopassa, elä kuten Eurooppalaiset ja kunnioita lakeja ja tapoja ja piste.