ah, ai näin sinä käsitit. minä en edes tiedä, miten Kaarina mahtoi käsittää
toki Kaarina saa väittää, että hän tuntee minut ja tietää minun motiivini, häpeäni kokemisen syyt etc. koska hänellä on 'sellainen lahja joka hänelle on annettu'....minä käsitin että Kaarina väittää, että hänellä on joku lahja jolla hän voi nähdä toisen sisimpään ja määritellä tämän toisen motiivit ja syyt toimintaan ja kaiken koska hän tällä tavoin voi sanoa tuntevansa toisen.
Noh, kyseessä oli vaan sitten minun henkilökohtainen vihanpurkaus, kun minua aina vtuttaa suuresti, jos joku henkilö, joka ei tunne minua, väittää tietävänsä, mistä minun minuudessani on kyse.
Mutta, en minä voi estää sitä, eikä minulla ole OIKEUTTA estää sitä, että kuka tahansa saa väittää mitä tahansa, myös omaavansa lahjan jolla tuntea henkilökohtaisesti henkilö jota ei tunne.
täähän on sitä SANANVAPAUTTA.
eli minun pitää vaan niellä kiukkuni ja ohittaa tilanne aina kun vastaava ilmiö tuodaan minun eteeni.
mutta toisaalta, mikään laki ei kiellä minua tässä suhteen myöskään näpäyttämästä sellaista henkilöä sanallisesti joka väittää tuntevansa minut.
minun näkemys on, että minä en tunne Kaarinaa, ja Kaarina ei tunne minua.
Hän saa kyllä väittää omaavansa lahjan jolla tuntee minut, mutta minäkin saan ilmaista mielipiteeni siitä, että se väitös on VALE.
ja edelleenkin minä koen, että kyllä minä mahdun tälle foorumille kaikkien erilaisten yksilöiden sekaan.
mun pitää vaan hieman terästää toimintatapojani, ja hallita pari neliötä, ei mun tarvitse välittää ja voin unohtaa jos joku kommentti alkaa ärsyttämään.
ei se ärsytys ole pahakaan tunne. aina se jotain liikkeelle laittaa.