Kiva, jos edes ärsyttäis niin, että koko kroppa kiehuu... Mä ainakin haluaisin... Mutta kun olen tällä hetkellä täysin lamaantunut, jäässä, en pysty/jaksa tehdä yhtikäs mitään, haluaisin vaan hautautua jonnekin ja antaa maailman unohtaa mut
Tää lama syö... Ei voi tietää ollenkaan, jääkö sitä sitten kortistokierteeseen laman jälkeen vai pääseekö edes jonnekin toimistoon kiinteistöhuoltajaksi töihin. Mä olen prkl kituuttanut jo 4 vuotta, mä haluaisin saada näkemääni vaivaa vastaavaa työtä, päästä maksamaan (ylikorkeita) veroja ja saada myös rahaa, jolla voi NAUTTIA ELÄMÄSTÄ!
Ei voi tehdä mitään hankintoja, kun tulevaisuus on epäselvä. Eikä tiedä, miten kauan tämä lama jatkuu ja miten alas vielä vajotaan.
Tulevaisuus pelottaa niin pahasti...
:iina en anna itselleni anteeksi, jos en pääse työskentelemään (työnarkkis
) ts. en ole hyödyllinen/tarvittu ihminen. Kova olen tekemään töitä enkä ns. paskaduuniakaan kaihda, mutta jos annettais edes mahdollisuus näyttää kykynsä - ei pääse edes näyttämään, miten ahkera työntekijä olen
Ilmeisesti pitää jäädä vaan sohvanpohjalle makaamaan, kun ei kelpaa minnekään...
Antakaa joku mulle töitä, ihan mikä tahansa työ kelpaa, nirso en ole - kunhan saa rahaa ja on syy aamulle nousta sängystä
Pitäis sit naida joku rikas mies, mutta minkäs teet, kun suhteita ei ole ja ulkonäkökin kuin vessan seinästä reväisty (miljonäärit naivat missejä, tai ehkä urheilijoitakin)
Ratkaisu: Prkl, se on nykyajan logiikka, eli jengi myy itsensä halvalla työnantajalle työttömyyden pelossa. Ja jotkut työnantajat kusettavat minkä ehtivät. Koettu on eräät firmat, jotka ratsastavat harjoittelijoiden voimin ja työsuhdetta vakinaistettaessa jengi pistetään pihalle
Tai sit ei makseta palkkoja/korvauksia yms. ajallaan tai niistäkin rahanahne työnantaja nipistää omaan taskuun hyvän siivun
Jos kuulut liittoon, niin sitten vaan liiton asianajajalle valittamaan - eiköhän palkanmaksu ala nopeutumaan
Tai sitten kulutusasiamiehelle (tai joku vastaava) valittamaan, niin oikeuskäsittely pystyyn. Kannattaa pitää tallessa kaikki työhön liittyvät dokumentit (sopimukset, palkkakuitit yms.), nauhoittaa keskustelut yms., niistä voi olla sulle etua.