Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #735 : 06.08.2010 20:11:46 » |
|
Kuules Johanna, se numero on ajat sitten vaihdettu, eikä se ole siitä kiinni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #736 : 06.08.2010 20:12:45 » |
|
I am soooo happy now!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #737 : 07.08.2010 15:03:48 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!! En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!! Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #738 : 07.08.2010 15:13:34 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!! En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!! Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs! Nope. Veskari se oli. On edelleen elämässäni. Hän auttoi aikanaan myös tuo ex-Vaa'an yli. Kappas, kun mulla on hiukan useampi mies tallissa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 15:15:10 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #739 : 07.08.2010 17:30:03 » |
|
Annaelen, eikö tossa kannattaisi jo lääkärin puoleen kääntyä? Parempi tarkastaa sekin ettei ole mitään vakavempaa tautia kyseessä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #740 : 07.08.2010 17:53:26 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!! En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!! Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs! Nope. Veskari se oli. On edelleen elämässäni. Hän auttoi aikanaan myös tuo ex-Vaa'an yli. Kappas, kun mulla on hiukan useampi mies tallissa.. Ok. Hyvähän se on pitää varalla, jos hevonen karkaa... Eiköhän niitä ole exiä meillä useimmilla. Mulle ex on oikeasti ex eikä roiku enää kuvioissa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 17:55:33 kirjoittanut Yep »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #741 : 07.08.2010 20:50:12 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!! En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!! Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs! Nope. Veskari se oli. On edelleen elämässäni. Hän auttoi aikanaan myös tuo ex-Vaa'an yli. Kappas, kun mulla on hiukan useampi mies tallissa.. Ok. Hyvähän se on pitää varalla, jos hevonen karkaa... Eiköhän niitä ole exiä meillä useimmilla. Mulle ex on oikeasti ex eikä roiku enää kuvioissa. Juu, juu! Aina pitää olla viimeinen oljenkorsi, 50:50 ja kaveri, jolle kilauttaa. : ..yleisöltä ei kannata kysellä. No kyllä tuon ex-Vaa'an piti hiljaiseloa pitää, mutta ei se pidäkään! En tiedä, mikä senkin on aktivoinut..?! ...tosin me -ihmiset tahdotaan olla hiukan sokeita muiden tunteille ja unohdellaan asioita ..ja kokonaisia ihmisiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #742 : 08.08.2010 22:40:41 » |
|
Näköjään kyllä jurppii, mutta näyttää siltä kuin kaikki lainattaisi, edellisiltä!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #744 : 13.08.2010 19:47:38 » |
|
kun nuijia ei ole tarpeeksi,töitä sille olis....prrr.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #746 : 23.08.2010 19:42:51 » |
|
Rihannan biisit pitäisi kieltää lailla radiosoitannasta! Samperi, mä vaihdoin itävaltalaiselle vuoristohumppa-kanavalle ihan vain sen vuoksi, että en kestä enään yhtään sekunttiakaan valittavaa ääntä kertoen kaikesta mahdollisesta surullisesta biisi toisensa jälkeen! Mun pitäisi täällä pakata, eikä vuolla ranteita auki! Tämän muuton jälkeen voin listata iisisti kaikki ärsyttävimmät radiorenkutukset! Nimittäin CD:t ja stickit on jo pakattu, joten radio on päällä antamassa rytmiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #748 : 23.08.2010 22:29:37 » |
|
Rihannan biisit pitäisi kieltää lailla radiosoitannasta! Samoin Lady Gagan Na, mä käyn mieluusti tekemässä Lady Gagan veskissä. Kauniimpi tapa ilmaista asian toimitus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|