Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1822821 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #855 : 05.11.2010 21:31:05 »

knuppel2

Kerankin, joku ei vielä ole juonut kaikkia oluitani loppuun!!

buck2  smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #856 : 07.11.2010 20:18:29 »

Angry Kun luottamuspula iskee, rehellisyys häviää ja olo on hyväksikäytetty!!!! Joten revippä siintä sitten positiivisuutta!  Shocked
 tickedoff
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #857 : 08.11.2010 20:35:00 »

Sakot naurettavimmasta asiasta ikinä! Eikä o ikinä näin pal ottanut aivoon  Sad
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #858 : 09.11.2010 20:58:57 »

Eilisissä treeneissä potkaisin nilkkani suoraan toisen kyynärpäähän ja vahingossa painissa toisen kyynärpää osui takaraivoon. Nilkassa ja päässä kunnon patit. Ärsyttää, kun on tälläinen puolikuntoinen olo. Grauh. Ei muuta kuin saunaan parantelemaan haavoja ja kipeitä lihaksi. Päälle vaan tiikerisalvaa ni eiköhän sitä kohta taas kunnossa olla.

Mitähän kohellusta aiheuttavaa tuolla taivaalla liikkuu, kun tälläistä säheltämistä ollut. Lisäksi pyörän jarrut eivät jostain syystä toimi ja sehän on oikein mukavaa tuolla liukkailla teillä.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #859 : 09.11.2010 21:14:06 »

marsjousimies  coolsmiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #860 : 09.11.2010 21:18:23 »

Haha, varsin osuvaa. Olisi pitänyt arvata, että taas tätä sähellystä aiheuttaa  jousimies. =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #861 : 10.11.2010 14:50:54 »

Voi tsiisus tätä mun naamaa, antibioottikuurin jälkeen naama muistuttaa todellakin sitä petolinnun p**että  tickedoff
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #862 : 11.11.2010 10:43:00 »

Väsyttää, väsyttää, väsyttää..... Kohta en enää jaksa pitää silmiä auki... Pitäisi vissiin nukkua viikko putkeen, että jaksaisin taas ihan normipäivätkin.

Ja edelleen puolikuntoinen. Räkää siellä ja täällä. Kylkeen sattuu edelleen, kun yskin tai aivastelen.  Angry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #863 : 11.11.2010 16:39:37 »

Elimistö on näköjään päättäny mennä tukkoon ja olo sen mukainen  Tongue .
Nestettä on varmaan jo pienen järven verran koska liikkuminenkin on hankalaa, silmäpussit todella tyylikkäät ja sormet kun jäiset nakit.
Hehkeä olo kerrassaan  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #864 : 11.11.2010 22:05:34 »

Täällä ollaan keuhkokuumeessa, vaikka korkea kuume ei olekaan. Ihmeen pirteä olo sairauteen nähden. Silti  tickedoff
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #865 : 13.11.2010 19:21:15 »

Mulla on mittari jokseenkin täynnä äitiäni. Voi JUMALAVITA!!!  tickedoff Ei saakeli, koska tämä ihminen oppii puhumaan mulle niin, ettei siitä kuuluisi joka helkkarin kerta jonkin sortin arvostelua? Huonon rahatilanteen vuoksi olisin joutunut jättämään huomisen isänpäivä-vierailun väliin, (rahaa niin niukalti, että bussiliput kahdelle edes takas vie ruokarahaa liikaa) ja soitin syyn miksi tullaan joku toinen kerta. Vastaus tulee todella tympeästi, että itsepä tiedät mitä teet. Ja ääni sen oloinen, että vaikka puhuin totta, tuli tunne kuin olisin valehdellut.  Angry Meni pari tuntia, niin äiti soitti, ja sanoi että isä hakee kello 10.30, olkaa silloin valmiina. Ei siinä mitään, mutta tämä tuli niin käskevällä äänellä, että yksinkertaisesti pelkään jo huomista, kuinka saan itseni pitämään suuni kiinni ihan isän vuoksi. Voiko jollain yli 50 vuotiaalla olla vieläkin näin huonot tavat ja ylimielinen käytös?? Saakeli että ottaa päähän. Hyvää isänpäivää sitten vain!  tickedoff
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #866 : 13.11.2010 22:31:05 »

Älä nyt, mulla on oman äitini kanssa ihan samanlaista välillä. Ja minua ärsyttää suunnattomasti, kun en edes omassa kotonani saa olla sellainen kun olen, vaan saan sitten kahden kesken jäkätystä ja uhittelua(!!!) äidiltäni. Se tapahtui taas tänään.

Äidilläni on uusi miesystävä ja hän nyt sitten haluaa pitää vielä jonkin sortin kuorta päällään, mutta minulta se ei onnistu. En jaksa valehdella käytökselläni, vaan räiskähtelen, olkoonkin sitten tahditonta ja mautonta. En vaan jaksa. Koko elämäni ajan pitänyt kulissia yllä meidän äiti-tytär-suhteesta.

V***tu silloin kun suututtaa, niin suututtaa! Ja omassa kodissani vielä! RÄYH!  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #867 : 13.11.2010 23:52:26 »

coolsmiley

Eikös se koti ole ensisijaisesti ÄITISI koti! Oletkai siellä vain sitä hetkeä

odottelemassa, kunhan löydät OMAN kodin!

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #868 : 13.11.2010 23:58:51 »

Kyllä mä jo tukevasti omillani asun.... että äiree oli kyllä meillä kyläilemässä...  Smiley
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #869 : 16.11.2010 19:36:06 »

Äh, oon niin kypsyny, vihanen ja voimaton. Prkl ku ärsyttää, toivoisin olevani yhtä kylmä sisältä ku mitä ulospäin annan ymmärtää.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: