Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #870 : 20.11.2010 23:17:00 » |
|
Melkein alkaa harmittaa, kun saimme potkut asunnostamme. Menee remonttiin ja myyntiin, justjooo.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #871 : 21.11.2010 20:00:23 » |
|
En yksinkertaisesti halua nousta huomenna töihin. Lasken päiviä,että pääsen joululomalle ja takaisin kotiin Tampereelle!:(
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #872 : 21.11.2010 20:55:16 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #873 : 22.11.2010 16:24:53 » |
|
Kuljen ympyrää, poimin pudottamiani murusia ja pudotan uudestaan - kun ei saa kiinni, niin ei saa kiinni. ja ärsyttää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #874 : 22.11.2010 22:07:08 » |
|
Mun kissa on huonossa kunnossa... Oksentaa sappinesteitä, eikä syö. Ei sen aika vielä ole lähteä. Ei nyt.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #875 : 23.11.2010 10:44:26 » |
|
Mun kollega ei vissiin enää jaksa tulla töihin ollenkaan... Ja koittaa ratsastaa mun ansioilla ja ajatuksilla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #876 : 23.11.2010 15:16:00 » |
|
Ääh, arvostan ihmisiä jotka ovat minua vanhempia ja viisaampia ja osaavat suhtautua minuun asiallisesti, eikä se oma heikko ego sieltä puske läpi esittämään ja kohtelemaan alentavasti vain siitä syystä että on ikää muutama numero lisää.. Pers kun muutenkin on olemus tälläinen herkkäkilttipienityttö niin oikein houkuttaa kaikkia pönkittelemään omia itsetuntojaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
|
« Vastaus #877 : 23.11.2010 15:45:33 » |
|
Flunssa.. Just ehdin toipua edellisestä, niin eikö uutta puske niskaan.. pää täynnä räkää, ei jaksa mitään, ja muutenkin ketuttaa kohtalaisesti.. eikö nää vastoinkäymiset lopu koskaan? Kyllikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #878 : 23.11.2010 17:04:57 » |
|
Näyttäis siltä että olen menettänyt ystävän . Ei selitystä, ei mitään . Tuntuu aika pahalta enkä oikein ymmärrä koko tilannetta. Olis tietty helpompaa jos ei kiintyis kehenkään
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #879 : 24.11.2010 00:06:35 » |
|
Olen niin iloinen, koska sain flunssan. Kerrankin jotain muuta ajateltavaa kuin ainaiset rahahuolet ja sydänsurut Mutta nyt olen viikon saanut levätä ja flunssakin on onneks ohi. Jaksaa taas murehtia niitä muita asioita Hyvää yötä, t. Musta iloinen lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #881 : 25.11.2010 20:23:30 » |
|
Mua ärsyttää kaikki! Haluaisin kitistä ja valittaa, mutten kehtoo. Hitto.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #883 : 29.11.2010 22:11:54 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #884 : 02.12.2010 01:28:17 » |
|
Katselin juuri tuon pakkoruotsi keskustelun ja täytyy sanoa, että eniten tuossa keskustelussa ihmetytti se, kuinka huonot käytöstavat näillä meidän poliitikoilla ja keskustelijoilla on. On se surullista katsoa kuinka hyvätkin argumentit pilataan sillä, että ne esitetään huonosti ja muiden päälle huutamalla. Eikö hyvä diplomatia ja keskustelu ole sitä, että annetaan kaikille tilaa puhua rauhassa ja sitten siihen vastataan rauhassa ja asiat perustellen. No huoh. Se on tosiaan harmi, että osa ihmisistä rupesi ärsyttämään ainoastaan huonojen käytöstapojen takia, ei huonojen mielipiteiden.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|