Ei oo paha ketutus,
mut sanonpa nyt muutaman sanan tänne, LOISTAVA ketju muuten! Kiitos siitä
No juu, ystävistä on nyt sitten nähty, ketkä on ihan kelmejä, ketkä arvotavaraa... Aika typerää on joidenkin toiminta...
Eli ollaan niin pikkusieluja (varsinkin naiset tekee tätä), että kateuden tai muun motiivin vuoksi ensin panetellaan ja ollaan kaksinaamaisia, siis JUORUTAAN paskaa selän takana, että itse voisi jotenkin paremmin. Nää ihmiset haluaa nostaa omaa arvoansa, latistamalla muiden arvon alas, selän takana hyvinkin kypsällä toiminnallaan...
sairaita ne on.
No sitten ku otat naamatusten nuo kuulemasi juorut puheeksi, teeskennellään pyhimystä
uu, en minä mistään mitään tiedä -tyylisesti... En ole mitään tehnyt, en ikinä, en ymmärrä--- näin saan vaan kuulla noilta hirviöiltä,
ja sitten MINÄ olen se ongelma, koko jengi tekee MINUSTA sen syyllisen, jättää ulkopuolelle ja hylkää, juoruavat vielä lisää... Voi morjens mitä touhua...
Juu, ei ole yks riittänyt. Varmaan pluto tai saturnus alkuvuonna mulla riehui, mut ainakin kaks tai kolme hyvää ystävää on nyt "valinnut" tuon tien, menneet sukset aivan ristiin sen vuoksi. Yks oli mies, mut homo, joten melkein ku akka...
siis vielä pahempi juoruamaan ainakin, kuin kukaan nainen, vielä petollisempi...
että ne kehtaakin. Rehellisyys vs. röyhkeys, tuntuu olevan nykymaailman asetelma kaikkialla. Oikea ja väärä. Älkääkä sanoko nyt, että ai mitä ne on?
mä en ees enää jaksa olla vihainen tästä, lähinnä epätoivoista ja säälittävää touhua vaan...
-Topaasi