Lääkärin mukaan homeoireet kestää ainakin 3 kk vaikka asuis puhtaassa uudes kodissa.
Eilen touhusin vanhassa asunnossa, pyyhin, pesin, roudasin tavaroita, pesin pyykkiä pesutuvassa ja nyt taas oireilen.
Hitto mulla oli kaikki ikkunat ja partsin ovi auki koko ajan mutta tänään on aamusta asti poskionteloista valunut ällöttävän makuista limaa nieluun, oksettaa, silmäluomet on turvoksissa, viiltävää päänsärkyä silloin tällöin ym kivaa.
Vittumaisin muutto ikinä!!!!!!!!!!!!!!
Olen joutunut heittää monta monta jätesäkillistä tavaraa pois. Ens viikolla lähtee sohva, patjat, muutama matto.
Tällainen homeelle altistuminen ei pelkästään vaikuta terveyteen, vaan on myös suuri taloudellinen menoerä.
Uuden kalusteet, varsinkin sänky, matot. Kaik uusiks.
Herranjestas, mitä tekis jos rahaa ei olis tarpeeksi kaikkeen?
!!!
Sellasia tapauksia on että ihmiset nukkuu autossaan tai parvekkeella ettei altistuis homeitiöille omassa kodissaan. Aivan järkyttävää!!!
Oma koti sairastuttaa ja joskus jopa loppuiäks. Googlaa homepakolaiset.
Kauheinta on se miten useilla työpaikoilla, sairaaloissa, päiväkodeissa ym niitä paskaitiöitä ja kosteusvaurioita kuitenkin on.
Olen ihmetellytkin miksi lapset tarvitsee niin paljon antibioottikuureja nykyisin. Jopa monia vuodessa. Syy on HENGITYSILMASSA, kosteusvaurioituneissa hoitopaikoissa, kouluissa.
Tästä ongelmasta on tiedossa niiiiiiiiin kovin vähän sen takia ettei haluta paljastaa sen laajuutta. Onneks pääsin karkuun ja julistan vaikka loppuiän tästä aiheesta sillä niin sairaaks HOME ihmisen tekee