Olin räjähtää raivosta kun puhuin vanhempieni kanssa tänään. Kumpikin vähättelee kosteusvauriota ja faija jopa kehtas kysyä miksi olen tehnyt kylpyhuoneen laattojen väliin sen vuotokohdan
Kuka helvetin idiootti tekis reikiä tahalleen märkätiloihin?
Heidän mielestään on näköjään normaalia että 35-vuotias ihminen on sairas vuoskaudet.
Faijassa korostuu se maailman ärsyttävin Neitsyt-ominaisuus - olen aina oikeassa. Sano mitä sanot mutta MINÄ TIEDÄN -
Kai hän tajuaa kuitenkin jollain tasolla ettei kyse ole ihan pikkujutusta. Itse hän sen sen kylppärin laatoitti ym remontoi.
Varmaan aika vittumaista tiedostaa että oma moka on sairastuttanut oman lapsen
Toisessa puhelussa hän haukkui, huusi, raivosi vartin asunnon sotkuisuudesta ja siitä kuinka kusipää mä olen kun olen aiheuttanut tän 10 000 egen remontin.
Juu minähän olen oikein vienyt homekasvustot sinne asuntoon. Voi herraisä!!!!
Ainut järkevä ihminen täs tilanteessa on nuori, fiksu isännöitsijä joka on täysin tilanteen tasalla ja meni huoneistoa tarkastaessaan ihan yhtä sekasin kuin minä olen ollut ne viime ajat siellä eli tuntuu että olis humalassa/pöhnässä ja alkaa väsyttää älyttömästi.
Faijan mukaan hometta ei ole jos se ei haise
Jos nukut 12-14 tuntia vrk ja oot poikki sekä koko ajan kipee kertoo faijan mukaan suuresta laiskuudesta ja "paskakunnosta" hänen sanojensa mukaan.
Silläkin riskillä että sairastan taas koko loppuviikon, menen tänään siihen huoneistoon ja irrotan yhden seinälaatan.
Katsotaan mikä värikirjo takaa löytyy