Ootko soma kokeillut sellasta laktoosinpilkkoja mitä saa apteekista? Joillakin se ei kyl ollenkaan auta...
Ajattelin vain vinkata, vaikka varmaan sitä oot kokeillut!
Tiiän niin ton kuvotuksen. Mulla on yliherkkä hajuaisti ja on päiviä jolloin mm. haistan yläkerrassa olevan kiinni olevan vaipparoskiksen alakertaan ja alan voimaan pahoin. Joskus en pysty nukkumaan miehen vieressä kun se dödö tai joku muu sumentaa mun pään.Haistan ihmisistä tosi kauas jos ne on ketoosissa (asetonin haju hengityksessä), haistan myös tosi herkästi ihmisten suoliston häiriöt hengityksen kautta, eikä tarvi olla kasvotusten vaan samassa huoneessa.
Ja mun seurassa kenenkään on turha kuvitella päästelevänsä mitään kaasuja salaa.
Raskauden aikana tää juttu sit tietty paheni. Mä meinasin kuolla töissä mennessäni lääkehuoneeseen kun kaikkien pillereiden ja antibioottiliuosten hajut leijaili sekaisin ilmassa. En ollut aikaisemmin haistanut miltä burana haisee, mut silloin tiesin vähä liiankin hyvin kaikkien pillereiden hajut.
Joskus oon ihmeissäni, kun kukaan ei haista sitä minkä mä haistan, tai sit muut haistaa sen paljon myöhemmin. Mut se asia kompentoituukin sit vähä huonommilla näkö- ja kuuloaisteilla. Tai vois sanoo mun kuulon olevan valikoiva.