Siis, meillä on omat JOKASELLA OMA lämmitystolppa. Niistä menee vuosittain maksu. Tosin kiinteä. Ei se käyttö siis vaikuta. Mulla ei ole autoa, mutta maksan tolpasta (ei tarvis jos ei autoa ole) koska mun veli käy kohtalaisen usein mun luona ja on yötä ja tarvii talvella autonsa lämmitykseen. Siinä lukee ihan selvällä suomella VARATTU ja asunnon numero. No, toinen seinänaapuri on vaihtunu ja joskus pitää autoaan niin leviästi jottei siihen mun paikalle auto mahdu.... Siitä en oo viittiny sanoa muutaku jos on sillon kun mun veljen pitäisi siihen autonsa saada.
Ei ole ollu vielä niin.
MUTTA...tänään ihminen lämmitti autoaan mun tolpasta... Öööö...hänellä siis on omakin...Ja auto oli niin leviää taas jottei siihen olisi mahtunu jos ois pitäny...
No menin asiallisesti sanomaan jotta "tiedäkkö jotta tuo tolppa on mun ja jotta sun on tuo ensimmäinen" ja jotta kun "maksan tolpasta niin se pitäis olla niin jotta tarvittaessa minä voin sitä käyttää" No asia meni ihan ok, mutta mä vain en käsitä miksi pitää lämmittää autoaan toisen tolpastaa ja pitää niin leveellä jotta on toisen paikalla vaikka ihmisellä on oma tolppakin? En mä vaan viittis.
Heh ja kun mulla on ollu tähän liittyvää ennenki...Aiemmas asunnossa naapurin lellitty teinipoika alkoi käyttää mun autokatosta kuin omaansa...No siitä kyllä tein lopun, kun kerta maksoin asunnosta johon kuuluu autokatos ja sitä voi käyttää muutenki tavaran säilytykseen ja on mulla yks moottorikulkupeli jota sielä voi pitää ja aloinki pitämään..
Joskus tuntuu jotta ihmiset on idioottia...