Sain frendin kautta muutaman napin ja nyt jo rauhallisempi olo
Mun mies on maailman kultaisin oikeesti.Toi apteekista vahvaa kortisoniliosta että tää helvetillinen kirvely loppuis
ja se auttoi. Vahvaa biotiinia sain myös ja apteekissa valmistavat hoitavan voideseoksen huomiseen iltapäivään mennessä.
Mä en halua terapiaa koska ei se paranna fyysisiä oireita. Tarvitsen uuden asunnon jossa on puhdas sisäilma
Mun vanhemmat osti tän kämpän yhdeksän vuotta sitten mulle ja nyt pähkäillään mitä täs pitäis tehdä.
Eihän tätä voi myydäkään ennen kun kaikki paikat on ok.
Joka päivä vaan pitäis ottaa allergialääkkeitä, nenäsuihkeita, silmätippoja, hydrokortisonia päänahkaan ja iholle.Kaikki mahdolliset vitamiinit ja hivenaineet purkista ja tietty monipuolisesta ruosta sekä siihen päälle rauhoittavat
Sillei pystyy olee tässä asunnossa
Olis pitänyt uskoa puoli vuotta sitten niitä kahta nuorta lääkäriä jotka sanoi että älä mene sinne takaisin.
Vanhemmat tohtorit oli eri mieltä et anna palaa vaan, ei täyden rempan jälkeen voi oireilla. Kyllä voi ja oikein täysillä
Ensi viikolla tänne tulee iso puhdistusoperaatio ja maalataan pintoja eli joudun lähtee taas evakkoon.
Nyt en enää raivoa. Olo vaan on täysin turta, elämänhalu nolla.
Onneks frendi toi pilvee. Tää väsää nyt paukut ja menee nauttii ilta-auringosta