No, katsos tilanne on sellainen että kun on altistunut sille homeelle monta kertaa (mun tapauksessa 4) on yliherkkyys jo megaluokkaa. Lääkärikin sanoi että just remontoidussa asunnossa jossa on ollut snadisti hometta voi ihan hyvin asua ei-altistunut ihminen.
Sitähän mä vingun ja pähkäilen täällä et miten tän jutun nyt vois ratkaista kun eihän mitään asuntoa voi koeasua tai olla jossain asuntoesittelyssä parii tuntia että tunnistais tuleeko oireita
Naapurini joka muutti just pois ei uskonut kun hänelle sanoin että sul on mörkö kylpyhuoneessa ammeen alla.
Nyt muutettuaan sanoi mulle miten erilaiselta tuntuu mm keuhkoissa siinä uudessa kodissa eikä yskitä niin paljon.
Ihmiset on uskomattoman sokeita joskus omalle ololleen.
Hesarissa on nykyään viikottain juttuja huonosta sisäilmasta millon missäkin mestassa.
Kauheinta on lasten altistuminen päiväkodeissa ja sairaaloiden tilanne.
Stadin sairaaloista ainakin puolet on sisäilmavaurioisia. Tiedän lehtijuttujen perusteella sekä siitä kun kaks ystävää on töissä sairaalassa
Onneks kaikki ei oireile vaikka altistuvatkin. Mun piti perua tän päivän aika Kättärille kun sain niin voimakkaan kipukohtauksen päähän.
Faija ottaa tänään selvää yhdestä asunnosta joka olis myynnissä parin kilsan päässä tästä ja toivottavasti nappaa.