Hmm, lukutaitoiset osaavat lukea ketjusta miten homma eteni, mutta kerrattakoon.
Pikkari avasi keskustelun, ettei ymmärrä ihmisiä, jotka valittavat säästä. Lisäkseni pari muutakin vastasi oman näkemyksensä. Pikkari palasi kuitenkin kuittailemaan.
Oikeita ongelmia?
Mä en jaksa vinkuu enempää mutta en myöskään tajuu vähättelyä, paitsi jos niin pikku juttu kun säätila saa ihmisen ahdistumaan kannattais mennä lääkäriin oikeesti.
Pakko kuittaa et nyt daamit ei varmaan enää elä angstissa kun aurinko porottaa täysillä
Edelleenkään en tajuu miten sää voi tehdä niiiiiiin kovin onnettomaks
Napise rauhassa ja viihdy ilta-auringossa. Mun olo on loistava kiitos rakkaan mieheni joka osaa parantaa mua
Olen varmaan sit sokee itselleni ja omille jutuilleni mutta mitään muuta kuin hyvää toivon kaikille kirjoittajille.
Turha jatkaa mun ongelmista ja te sääihmiset saatte myös HYVÄÄ lähipäivinä :
Mikä nyt riivaa? Mun elämään on tullut paljon iloa tästä uudesta tasosta alakerrassa
Hittoako se ketään haittaa jos siitä kirjoittelen?
Säänainen suuttuu
Sorry jos ärsytän. Huomenna pitäis paahtuu koko Suomessa joten ilo irti
Mielestäni Pikkarilla ei ole yksinoikeutta kuittailla ja nimitellä ihmisiä. Muilla pitää saada olla omia mielipiteitä. Aion jatkossakin olla omaa mieltäni, vaikka se ei olisi Pikkarin kanssa sama. Myös minulla on oikeus jakaa iloani alakerran asioista. (myös RV hehkuttaa omasta rakkaudestaan, tosin ei onneksi liian yksityiskohtaisesti) En sentään kertoile orgasmeistani ja klitorikseni koosta.
Pikkaria lainatakseni; sorry, jos ärsytän.
Yep:llä näemmä jotain kakkafiiliksiä mua kohtaan kun pitää kuittaa.
Pikkuhiljaa...