Viisaita sanoja teillä. Mä tulin taas kipeeks kun piti mennä juttelee psyk.hoitajan kanssa ja olen joutunut kaksi kertaa jo perumaan ajan.
Olisin halunnut mennä jo alkukesästä kun tuntui että masennus alkaa pukkaa päälle mutta koko kesänä ei ollut tällä aluella mitään hoitoonpääsymahiksia
Tuskin siitä kuitenkaan suurta apua on muutenkaan. Homma toimii siis niin että lääkäri antaa lähetteen psykiatriselle sairaanhoitajalle ja muutaman keskustelukerran jälkeen konsultoi psykiatria joka määrää lääkityksen
Mä en haluu niitä kaameita lääkkeitä!!!
Mielialalääkkeet poistaa toki masiksen mutta tekee muuten ihan olmi-olon, tunteettoman. Ei kiitos
Vahvemmat psyykelääkkeet vasta kauheita ovatkin. Olen saanut pelkotiloihin ja oksennusfobiaan lääkettä nimeltä Truxal. Herraisä mikä olo tuli! Kooman ja zombin risteytys
Ei ikinä enää. Mulla on täs kuussa aika lääkärihomeopaatille ja sitä venaan kuin kuuta nousevaa. Uskon että silloin ratkee monta juttua.
Heräsin tänään kipuun joka on piinannut mua uuden kierukan laittamisen jälkeen. Soitin kättärille ja siel sanottiin et vedä kipulääkettä koko viikonloppu aina tarvittaessa ja tule maanantaina polille
Mun silmät oli eilen niin helvetin kipeet että olin varma että joudun lähtee het aamusta lääkäriin mut pakotin ukkoni antaa energiahoitoa ja nyt voin paljon paremmin.
Hän ei usko omiin lahjoihinsa vaikka meediokin hänelle siitä on puhunut. Oli mun mukana Piekkolan luona ja Naden kävi meillä himassa pari vuotta sitten.
Nyt alkaa olla jo suht normi olo ja voin lähtee shoppailee
Mukavaa viikonloppua kaikille astroilijoille