Viime yönä mä sain taas sen mega-allergiakohtauksen 12.kerran
Valvoin koko yön ja aamulla faijan piti heittää mut aamulla sairaalan päivystykseen mut en jaksanut lähtee edes sinne eikä ollut kuitenkaan ambulanssille tarvetta. Taas tuli polte päähän ja joka helvetin kohtaan enkä ole uskaltanut pestä hiuksia tänään eli aina kun hieman hehkutan että nyt tää kauheus loppuu, tulee vieläkin kamalampi olo.
Pms-oireet tähän päälle
Mä vihaan tätä elämää tällä hetkellä
Jostain ihmesyystä olen alkanut saada myös kiputiloja joita ei ole aiemmin ollut, täsmää aikas tarkasti just siihen fibromyalgiaan. Herään välil öisin kipuun
Joo on tää 2012 tosi voimavuosi. Mikään muu ei lisäänny kun negafiilis. Mä petaan kaiken nyt sen lääkäri-homeopaatin varaan. Jos sekään käynti ei tuo helpotusta, en todella tiedä mitä tehdä
Viime yönä koin elämäni yhden pelottavimmista kokemuksista kun kieli ja kurkku alkoi turpoomaan.
Otin allergialääkkeen sekä rauhoittavan ja yritin rauhoittaa mieltäni. Jotain muuta tää on kuin pelkkää allergiaa koska mulla on vahvaa antihistamiinii 4 tabuu päivässä.
Kauheeta ajatella että täällä olis vielä hometta kaikkien toimintojen, remontin, puhdistuksen jälkeen
Voiko se MUISTIJÄLKI olla näin valtavan voimakas? Vai olenko mä vaan niin superherkkä?
Tosin mun lapsuuden kodissa oli myös hometta eli tukeeko se kenties jotain aivan muuta muistijälkeä tässä elämänvaiheessa sieltä aikojen takaa? Hoi, oivallus!
Katsos vaan, kannatti kirjoittaa. Mä jään nyt jäsentelee tota mietettä.