Mua raivostuttaa äitini niin paljon ettei ole sanoja
Hän toi mulle muka uuden peiton mutta se paska olikin ostettu kirppikseltä ja nyt helvetinmoinen silmätulehdus päällä että joudun ottaa silmätippoja niin allergiaan kuin kuiviin silmiin tarkoitettuja tippoja puolen tunnin välein eikä auta kunnolla
Huomenna taas lääkäriin hakee antibioottitipat.
Home romahdutti mun immuniteetin ja saan pienestä määrästä homeitiöitä heti oireita.
Toki olen hoitanut itseeni mahd puhtaalla luomuruoalla, vitamiineilla, yrteillä, homeopatialla, lääkkeillä ym mutta kyl näköjään menee hemmetin kauan että keho palautuu rasituksesta ja vastustuskyky normalisoituu
Tekis mieli polttaa pilvee rauhoitukses mutta se on nyt kielletty tän homeopatiakuurin ajan.
Mutsi osti sen saatanan peiton jo pari viikkoa sitten ja yritti tyrkyttää sitä mulle jo silloin. Tuodessaan sitä sanoi että tää on ihan uusi ja puhdas, just ostettu. Paskat!
Nyt oireilen sen takia. Ihoa pistelee ja oikee silmä kuin demonilla. Kiitti mama!
Mulle se ihminen on yks hiton ajattelematon narttu tällä hetkellä. Kieltää vielä koko homealtistuksen vaikka mä oon oireillut vuosia ja asunto laitettiin isännöitsijän taholta (pyysin häntä käymään) asumiskieltoon reilu vuosi sitten.
Juntti mikä juntti! En haluis äidikseni tunnustaa ja tää peittoepisodi on vaan yks pieni juttu muiden muassa
Faija tulee vaan neuroottisemmaks koska hän omalla mokallaan mun kylpyhuoneremontissa teki massiivisen virheen ja joutuu tsiigaa vierestä mun oireilua.
Mies on taas baarissa. Kiva! Tällainen family mulla
Onneks meedio lupas lähettää kaukoparannusta. Ihana Irene