Ei ole kuule ihmepöpö. Juttelin tänään sairaanhoitajan kanssa Terveysneuvonta-puhelimessa ja hän päivitteli niitä mun neljäätoista kohtaustani jotka olen vuoden sisään saanut ja miks ihmeessä mulle ei ole määrätty adrenaliinipiikkiä kohtausten varalle koska oireet täsmäävät tasan anafylaktiseen shokkiin. Ihan joka ikinen oire oksentelua lukuunottamatta koska en osaa yrjötä tai ehdin ottaa ajoissa pahoinvointilääkkeen.
Herran jumala tohon voi kuolla!!!!!!!!!!!!! Tukehtua .No ei todellakaan ole normaalia että kieli turpoaa koko keho pistelee,kutisee. Miten mä en ole tajunnut aeimmin miten vakavasta jutusta on kyse?
Muutaman kerran miettinyt ambulanssin soittamista mut sit kelannut et kyl tää ohi menee.
Hui saakeli!
Mun on ihan pakko päästä sinne allergiasairaalaan tutkimuksiin -pian
No ei ihan pahimmat oireet kuitenkaan eli hengitystiet täysin tukossa mutta koko muu oirekuvaus sopii täysin.
Oon kuullut tosta yliherkkyysreaktiosta aiemmin mut että itsellä... ja mulle ei määrännyt se nuori lääkäripoika edes allergialääkkeitä kun maanantaina kävin. Mä olisin tarvinnut sen adrepiikki-lääkityksen.
Jumaleissön että tk-lekurit voi olla juntteja. Menin vastaanotolle muistilistani kanssa että varmasti tulee kaikki oireet mainittua että lekuri sais kokonaiskuvan oireistosta. Hydrokortisonivoidetta ja silmätippoja sain.