Irtipäästämisestä tässäkin on varmaan kyse. Pohdiskelin tänään paljon. Tähän asuntoon liittyy tosi paljon negatiivisia muistoja: väkivaltaa niin henkistä kuin fyysistäkin, henkimaailman ärsyttävät kohtaamiset, pitkäaikainen oireilu ym. muutamia mainitakseni.
Olen jotenkin kiintynyt tähän paikkaan ja asunto remontoitu aivan erinäköiseksi mutta...
Alitajunta muistaa.
En tarkoita kuitenkaan että ne mun kohtaukset olis pelkästään psyk som mutta esim atooppinen iho ei kestä stressiä ja kuka jaksaa muutenkaan monen vuoden vastoinkäymisiä.
En vieläkään haluis mennä nukkumaan mutta nyt kun selvis näin hyvin mistä on kyse, se nuori kloppi saa hoitaa mua hieman paremmin. Tarkoitan sitä nuorta tk-lääkäriä, hiton silmätippamies.
Oma (tuleva-ex) on ollut tänään yhtä typerä ja potkut saa heti kun sen uuden kodin löydän.
Se onkin hieman hankalampi juttu. En ymmärrä miten pelkästään Vantaalla on niin paljon kosteusvaurioisia kerrostaloasuntoja. Hirveetä kyytiä pitää saada tönö pystyyn ja sit tullaan kahden vuoden kuluttua tsekkaa onks kaikki hyvin. Tällaista olen ystävältäni kuullut.
Ja tadaa kosteusvaurio löytyi sieltäkin!! Pitääks mun muuttaa landelle vai pois koko maasta?
Voisin ottaa eka tripin Puolan suolakaivoksille ja hengittää.
Ei ole kiva tietää jostain kammovaivasta mutta epätietoisuus on vielä pahempi. Ihan kuin olis tullut uusi ote tähän elämään kun näillä paskavaivoilla on NIMI.
Eihän kukaan mua uskonut homejutussakaan. Mun faija painottaa usein sitä että ihmisen on tultava omillaan toimeen. No ok, tajuan, mut miten pitkälle. Teet omat diagnoosisi, paikkaat omat hampaat, vaihdat omat vaipat vanhainkodissa. No joo, sain taas huonon vaikutteen ihmisestä joka ei asu enää kauan täällä. Huusin.
Nää hammaslääkärikeikat sun muut hoida mummo kuntoon alkaa nyt tulevalla viikolla ilman stressii mutta SE KÄMPPÄ. Mitä me teen? Koeasun vuorokauden homekoiran kanssa. Ihana idea muuten
mutta ei toimi käytännössä eikä missään
Mua on koeteltu niin paljon että vaadin vastapalveluksen. Jokaisella ihmisellä tulis olla puhdas, rauhallinen viihtyisä koti
Tahdon