Voi että minuu surettaa ystäväperheen tilanne
Eilen tuli ilmi kosteus/homevaurion laajuus eikä kyse ole pikkujutusta. Keittiön allaskaapissa vuotava putki, rakenteet läpimärät + homekasvustoa. Koko perhe oireilee
Perheen äiti ihan masentunut jo aiemmin ja nyt miltei romahtamassa. Olen yrittänyt parhaani kykyni mukaan tsemppaa ja tukea mutta on niin kädetön olo silti.
Mä niin niin toivon että saavat väliaikaisasunnon asap. Pois tollasesta homehelvetistä.
Mä olen tutkinut, kysellyt, etsinyt tietoa ns oikeesta rakentamisesta, sisäilman häiriöistä, kosteusmittauksista, asuntojen ilmanvaihdosta ym että mulla on kohta tietoa enemmän kuin perusinsinöörillä
Faijakin sanoi että jos noin jumalattomasti kiinnostaa, lue itses rakennusinsinööriksi. Tutkinnon sais kolmes vuodessa
Joo, olis kiva mennä kouluun takas mutta minä oireilen edelleen.
Heräsin tänään huulet, silmät sekä poskien sisäpinnat turvoksissa. Onneks ei levinnyt nieluun asti. Oon aikas ylpee kuitenkin itsekontrollistani. En panikoi enää miltei mistään.
Sanotaan et vaikeudet vahvistaa. Jaa... on tästä ainakin jotain oppinut mut kyllä oon synkissä vesissä sukeltanut jo hieman turhan kauan
Joku kummallinen sisäinen voima vie kuitenkin eteenpäin notkahduksista huolimatta. Tää synkkä vuodenaikakin antaa voimaa. Mä tykkään pimeydestä