Kiitos vinkeistä ihanaiset
Käväsin baarissa ja puhuin tutun poikasen kanssa. Voi elämä että nuori mies voi olla KAUNIS
Ei mitään puumailua mutta pakko oli psyykkaa kun toinen oli aivan maassa.
Ihana poika
Vähän halilin ja annoin energiaa
Kotona tulee kommennttii "luulet sä olevas joku äiti amma" No en ole mutta se poika 23v on saanut tosi rankan kohtalon ja olen jo aiemmin koittanut auttaa häntä.
Miten joku räppäri Cheek on muka voittanut Suomen seksikkäin mies skaban? Ihan normityypin näköinen eikä mitään charmia. Mikä sen näyttelijän nimi onkaan..... Ilkka Vili... tai jotain sinne suuntaan.. samannaköinen kuin mun kotivenäläinen... no on on se hieman komeempi..kai
Mutta jos ton russian person päästän irti on varmasti kymmenen naista saman tien kimpussa eli helposti menee eteenpäin..
Sama kyllä mulla.. jutut kuin "hullulla"ja koko ajan puhuu, laulaa ja sekoilee.. sellanen kiinnostaa niin miehiä kuin naisiakin
Monet ihmiset jännittää älyttömän paljon tuntemattomalle ihmiselle puhumista.
Miksi? Eihän me ikinä opita tuntemaan itseämme jos palautetta ei tule tai pelkää sitä et se on jotain negaa
Eihän silloin ikinä opi..
Tämä kaunis poika on hämmentävän samannäköinen kuin mieheni oma lapsi. He voisivat olla veljeksiä. Miltei täysin samanlaiset piirteet kasvoissa. Mä otan kuvat pojista ja vertaan
Aattelin et ku tää remontin viimevaihe on ohi, voi pikkupoikanen olla täällä luonani hetken aikaa. Hänen äitinsä kuoli rintasyöpään kaksi vuotta sitten ja mulla syttyy joku ihme hoitovietti kun hänet näen - joka kerta
Niin kaunis ja surusilmäinen... Hän miltei roikkuu joskus mieheni hihassa kiinni kun näkevät toisensa
Nyt kun tätä kirjoitan näen jo sen miten tää juttu tulee menee eteenpäin.
Noin nuorta en vie meediolle mutta autan kaikessa mahd missä voin. Elämä on joskus niin kummallista
Mies ei halua eroa. mulla olo kuin lumiukolla