Tää viimeisin vuorokausi on ollut yhtä helvettiä!
Kortisonin sivuvaikutukset vaan pahenee kun annostusta nostettiin niin älyttömästi. Sain äitini säikähtämään ja itkemään. Paha lapsi
Silloin kun olen tollasel tuulella, haluan olla yksin. Toinen sit tulee viereen höyryymään ja tyrkkyttämään jotain varastosta tuotua patjaa johon en tietenkään luota (olen tullut luulotautiseksikin jo) ja jankuttaa etten voi nukkuu kovalla lattialla, voinpas. Tästä seuras kauheeeee huuto
Voin mennä omaan kotiin huomenna puolilta päivin ja jos tääkin putsaus epäonnistuu, mä muutan maasta pois.
Olin jo päivällä kiukkuinen ja tein pienen lenkin ulkona. Parempi olo tuli ja silmäoireet väheni mutta lähikaupassa edessäni seisoi nuori, huolitellun näköinen, kellarilta haiseva nainen ja silmäoireet palas samantien takasin
Nää yliherkkyysoireet kyllä lievenee ja nopeestikin jos vaan saan olla puhtaassa sisäilmassa kotonani vältellen sitä "homekansaa" Onneks ei ole mitään kauheeta hajusteyliherkkyyttä. Se tästä vielä puuttuiskin.
Tosin hajuaistini on tarkentunut (useimmat ihmiset lemuaa tietämättään) mutta pahasti homealtistuneiden hajuaisti voi mennä tasolle koira. Oikeesti.
Oon jotain hyvääkin saanut vuorokaudessa aikaan. Paransin äidin olkapäävaivan joka aiheutti verenkiertohäiriön nupissa josta seurasi huimauskohtauksia.
Osuin just oikeeseen kohtaan, hieroin auki, rukoilin ja pidin käsiä siinä kohdassa.
Kipu loppui ja huimaus katosi Kiitos
Nyt jekyll/hyde koittaa mennä nukkumaan. Entisenä suurunikkona ihmettelen tätä tilannetta ja lääkepurkuun tolla kortisonimäärällä menee muutama viikko ettei tulisi vieroitusoireita
Tosi ristiriitaiset fiilikset mennä omaan kotiin. Auttoiko operaatio, voiko mun tila pahentua, minne mä muutan ym kysymyksiä risteilee mielessä.
Kitenkin eka aamulla lääkäriin ja tropit uusiks
Voikaa oivasti astrolaiset! Tää rakentaa nyt oman leirin ja koittaa pitää kissan hyvin kaukana