Mä sain shokin eilen mutta ihmeen selvää kirjoitusta oli viesteissäni kun luin niitä
Siihen raflaan en mene ennen kun se on korjattu kunnolla ja faija menee tutkimaan tällä viikolla koska hän on niin kiinnostunut mikä mun oireet laukaisee. Selvä tapaus tää on
Vieläkin posket ja ikenet turvoksissa . Huulet on kuin pusukalalla
24 tuntia on jatkunut tää outous. Lepäsin koko päivän ja keräsin voimia. Kyllä tästä vielä selvitään mut hitto että säikähdin eilen kun ekaa kertaa saan kohtauksen ollessani yksin
Laitoin viestin ex-miehelleni ja kiitin avusta mutta en muista mitään siitä mitä olen puhunut eli shokki se oli, paha allergiakohtaus.
Olen manannut sitä minkä takia se tulee voimakkaimmin just päähän, suu-nielualueelle,turpois mielummin vaikka jalat
Nyt suht toimintakykyinen ja perjantaina olis keikka jonne mieheni piti tulla mukaan. Hän on kyllä varmasti hengessä mukana
Oli sellanen wannabe rock staran näköinenkin, positiivisessa mielessä
Ai niin, maailmanloppu tulee perjantaina
Toivottavasti vasta keikan jälkeen
Tarvitsen piristystä ja uusia tuulia. Pe tulee 3 viikkoa siitä kun hän delas eli juhlitaan.
Oli luonteeltaan niin positiivinen, puhelias ja avoin ettei tod tahtois että kaikki ystävät ja perhe vaan itkis onnettomana.
Suurin toiveen kuitenkin ettei kertaakaan tulis pahaa kohtausta. Vuosi 2013 olkoon Onnen Vuosi