No nyt sai mun hometilanne taas uuden käänteen.
Mieheni kuoleman jälkeen olen ollut vanhempieni luona useammin ja eilen huomioin että siellä haisee kellarin haju.
Olin ihmeissäin hetken ja sit alkoi raksuttaa päässä 1+1 eli mun asunto on ihan puhdas mutta sieltä vanhempieni talosta on tuotu vaikka mitä vuodevaatteita ja pyyhkeitä ym tänne mun luo joista sit olen saanut oireita.
Outoa kyllä että ne vanhat oireet, ihottumat, aivastelu, poskiontelutulehdus alkoi tänään siellä. Sellasta ei ole kodissani, täällä vaan turpoilen. Luojan kiitos sitä ei ole hetkeen ollut ainakaan pahana
Faija myönsi hetki sitten puhelimessa että ne on ostanu sen talon tietäen et siellä on mahdollinen kosteusvaurio
Tästä ei olla mulle informoitu sit ollenkaan vaikka tietävät et mä voin saada sen kaameen anafylaktisen shokin homeesta
Se talo on faijan mukaan miltei purkukunnossa ja tää mun kämppä menee kai myyntiin joten jostain pitäis löytää puhdas koti tän kevään aikana. Apua!
Tästä asunnosta saa kyllä hyvät rahat mutta mistä ihmeestä löydän uuden jossa en oireile?
?
Mun pitäis koeasua vuorokausi tai olla vähintään pari tuntia saadakseni selville tilanteen.
Tosin mun nykyisellä hajuaistilla pahimmat voi karsia heti mutta kyllä nyt on tilanne aika hankala.
Anopin luo voin kyllä mennä milloin vaan tai majailla ystävien luona mutta kyllä oma koti pitää olla.
Sekin tässä on väärin että eka mulle ostetaan kämppä ja sit täytyis muka lähtee kiitää.
Vittu ei käy
Mä jään tähän. No nyt tuli tällanen nega-ajatusvirta mutta olen hieman erikoistilanteessa taas vaihteeks.
Allergiasairaalaan menen torstaina ja psykiatrille keskiviikona. Terapian tarpeessa tod.
Saa kirjoittaa b-lausunnon ja aika hiton nopeesti.
Nappeja en tarvitse mutta keskusteluapua kylläkin. Seisemän paskavuotta saa riittää
Enkeliapu tarpeen nyt