pikkari; pesukoneesta puheenollen...
meinasin saada tänää sähköiskun pesukoneeseen liittyen, jos oisin sen tärskyn saanut niin voi olla että tämä tyttö olis lentäny johonki tuonne korkeuksiin, onneks jostain syystä, mitä en itsekkään ymmärrä, osasin perääntyä siitä tilanteesta. D: huhhuh!
Miten tää tilanne synty ? Oliks lattialla vettä; kosketitko jotain sähköjohtoa samalla, olitko suihkussa, onks kone niin lähettä että suihkun vesi koskettaa helposti, hiustenkuivaaja, mitä ?
Mulla on sellanen jatkojohtosysteemi tuon koneen yhteydessä kun se koneen oma johto ei yletä pistorasiaan. Nooh, kone sitten lopetti pyörimisensä ja menin avaamaan sen luukun jolloin sieltä yhtäkkiä valahti aika paljon vettä, ja arvatenkin sen jatkojohdon päälle jota en ollut ehtinyt vielä sammuttaa. Kone siis ei ollut tyhjentänyt niitä vesiään vaan vaatteet lillui siellä siinä veessä, mitä en huomannut ennenkuin avasin sen luukun.
Itse vaan katselin siinä hämmentyneenä että mitä tapahtuu ja ihme kyllä ettei mielessä käynyt sitäkin että olisin mennyt sörkkimään sitä jatkojohtoa, onnes osasin kuitenkin sitten jostain syystä perääntyä siitä tilanteesta pois. D:
Sitten se alkoikin rätisemään, paukkumaan ja savuamaan se jatkojohto. Hädissään parikymppisenä neitinä soitto äiteelle että "mitä mä teen??" : D
Nooh, loppu hyvin, kaikki hyvin.