Jo on ollut vuorokausi! Viime yönä ei väsyttänyt yhtään ja puhelin soi puoli kahden aikoihin jolloin ihminen josta en ole kuullut ainakaan kahteen vuoteen aloittaa yömonologin vaivoistaan.
En viitsinyt olla ilkee joten kuuntelin ja neuvoin parhaani mukaan.
Tietenkin piristyin lisää ja uni tuli vasta aamuyöllä mutta ei kestänyt kuin muutama tunti kun mutsi tulee vara-avaimilla sisään ilmoittamatta mitään etukäteen ja
käyttäytyy kuin joku adhd sähköjänis
Toi uuden suihkuverhon joka pakkauksesta otettuna laukas mulle kunnon allergiakohtauksen. Niin kamalaa muovinhajua ei ole haistanu ikinä!
En pystynyt menee kylpyhuoneeseen ennen kun löysin hengityssuojan, vedin käsineet käteen ja kannoin sen hajupommin parvekkeelle
Vielä tunteja haistoin sen lemun täällä sisällä. Hyperaisti.
Sängystä nouseminen oli todella haaste. Makoilin 14 tuntia
Jotain hyvääkin kuuluu tähän päivään. Tuijottelin rikkimennyttä pesukonetta ja ajattelin etten mitään menetä jos koitan viel kerran toimiiko se. Pyykit sisään, ohjelma päälle, tuijotus jatkuu... ja kone TOIMII!!!!!!
Olen happy
Mulle toi masina on miltei elintärkee ihan kirjaimellisesti. Korjausukko tulee vasta perjantaina tutkii miks toi takkuilee.
Huomenna taas sairaalaan. Hyperventilaatiotesti
Ikinä moisesta kärsiny mut nyt kun tutkitaan niin vedetään sit vaikka mutkan kautta.