Ahdistaaaaaa
Ihan kuin home seurais mua kuin kirous. Tänään lähti pesukone huoltoon ja tilalle tuotiin väliainen masina - ihan homeen hajuinen. Oli pakko alkaa kuitenkin pyykkää heti vaikka järkevintä olis ollut laittaa kone tyhjänä 90 asteessa pyörii eka. Jos noihin vaatteisiin tarttuu se haju, lentää koneellinen kledjuja roskiin saman tien.
Aamulla oli niin mustat ajatukset etten muista milloin olisin viimeks kelaillu niin synkkiä asioita.
Jatkuva stressaaminen terveydestä ei todellakaan tee hyvää - päinvastoin mutta minkäs teet kun toi homepaska tuntuu vaanivan mua
Ärsyttää kun joutuu varomaan yksinkertaisiakin asioita. Nyt pitäis lähtee apteekkiin ja luontaistuotekauppaan taxilla. Ikinä ei voi tietää kuka siinä on autossa on aiemmin istunut ja tuleeko oireita.
Näinkin on nimittäin käynyt. Mulle on tullut trauma homeesta koska olen oireillut sen takia niin kauan.
Viikko yksin kotona saa ajatukset (varsinkin ne negat) PAISUMAAN aivan valtavan kokoisiksi, sen huomaan kyllä
Tosin ei mulla ole aikaisemmin ollutkaan tällasta elämäntilannetta jossa on näin monta asiaa vinossa ja vielä sellasia mihin ei voi itse vaikuttaa. Perusturvallisuus järkkyy. Se ei ole kiva tunne