Idiootti naapuri sulla
Mä soitin kriirikeskukseen koska halusin saada ns normaalin ihmisen mielipiteen muutamaan asiaan liittyen tähän erikoiseen elämäntilanteeseen ja henkimaailman ilmiöihin
Ihan mukavan naisen kanssa juttelin mutta olin puhelun jälkeen vielä ahdistuneempi kuin ennen sitä
Kehotti lukemaan Raamatusta Johanneksen evankeliumia ja kuuntemaan youtubesta Pirkko Vesavaaran juttuja.
Nyt kun kirjoitan tätä läppäri alkoi taas huutaa happee ja pöytävalo vilkkuu
Toi Vesavaara on kauheen syyllistävä. Sain jopa pelkotilan kun kuutelin tätä raamatulla päähän-naista.
Tän kirjoituksen aloituksesta on noin vartti koska hämmennyin niin paljon tosta valon vilkkumisesta. No nyt mä en ole enää yksin täällä
Tein eilen itsenäisyysjulistuksen etten kaipaa enää miestäni mutta väärässä olin. Vahva henki oli eläessään ja henkimaailmassa myöskin, näin sanoi meediokin.
Lämmin olo nyt
Luota hyvä immeinen sisimpääsi, se kyllä kertoo milloin olet oikeella polulla. Siis sinulle tarkoitetulla.
Jos sisimmässäsi kuuluu enemmän kuin yksi ääni, odottele, kunnes turhat ovat vaienneet, ja jäljellä on vain yksi ääni sekä sinulla hyvä olo. Kerta kerralta tämän harjoitteen tehtyäsi kuluu lyhyempi aika, kun turhat äänet ovat vaimenneet.
Unohda Raamatulla päähän lyöjät. Jokaista totuutta voi katsella monesta eri suunnasta. Vain yhden totuuden huutajat ovat usein itse sisimmältään niin helkutin epävarmoja, että huomaamattaan päättävät muillekin olevan 'hyväksi' heidän oma totuutensa.
Raamatustakin löytyy joka kerralla eri näkökulma yhteen ja samaan asiaan (toki myös eri asioihin), mitä pohdin. En enää joka päivä lue Raamattua, mutta sen muistan, että siellä lukee selvästi :
Jokaisen (jonka hän on kutsunut,) hän on nimeltä kutsunut.
Heille jokaiselle on tietty tehtävä.
Jokaiselle siis juuri hänelle sopiva,
ei kenenkään paasaajan päättämä.
Lisäksi Raamatussa sanotaan:
Vapauteen te olette kutsutut.
Eli vapaushan ei ole jonkun toisen ihmisen mielen mukaan eläminen.
Meillähän on kullakin omatunto. Jokainen toimikoon siten kuin hyväksi kokee,
kunhan ei tarkoituksellisesti loukkaa, kahlitse tai pyri hallitsemaan toista /toisia.
Itse pidän selkeänä sääntönäni, että kullekin pitää jäädä oma henkinen tila,
jossa henkilö on koskematon ja turvassa hallitsemishaluisilta.
Myös täällä saiteilla.