Mikä ihme minussa pelottaa tiettyjä ihmisiä?
Ymmärtäisin sen jos olisin oikeesti joku hullu sekopää mutta tänään oli taas niin outo kohtaaminen.
Olin ystävän kanssa baarissa ja yht`äkkiä viereeni tupsahtaa se helvetin komea mies jota halailin muutama kuukausi sitten ja joka nyt selitti miten on mua ikävöinyt ja kuinka paljon tykkää.
Sit seuraavassa hetkessä on selittämässä samaa tuikituntemattomalle naiselle. Idiootti
Sanoi ennen häipymistään että olen pelottava
No ei ole eka kerta enkä sellasta miestä haluakaan joka ei tiedä mitä tahtoo.
Vahva, vakaa, voimakas mies on sellainen jonka tahdon ja tän kesän aikana tulen saamaan. Jostain kumman syystä vedän vesimerkkejä puoleeni eikä ne vaan sovi. Tästä kirjoituksesta tulee nyt fiilis jostain epätoivoisesta naisesta mutta näin ei ole. Mä tarvitsen seksiseuraa mukavasta miehestä joka tietää mitä tahtoo ja toteuttaa sen
Toinen grimmssski-aihe on se että täällä mun kodissa tapahtuu taas outoja. Heräsin siihen että keittiöstä kuului kolinaa. Nukahdin uudestaan ja herättyäni seinässä vilkkui hopeisia välähdyksiä sekä näin ensimmäistä kertaa elämässäni orbin joka liikkui olohuoneessani.
Kun menin sit tutkimaan keittiötä oli punainen tuikkulyhty apupöydällä jonne en tasan tarkkaan sitä ole laittanut.
Miksi nämä tavaroiden siirtymiset tehdään kuin tahallaan niin ettei sitä voi olla huomaamatta?
Olen tän jo aiemmin kertonut mutta siitähän tää kaikki kumma alkoi kun ex-mieheni iso työsaapas oli olohuoneen nojatuolissa kuin huutomerkki.
Enää en niinkään pelkää mutta kyllä tämä ärsyttää joka kerta yhtä paljon. Minkä v###n takia pitää tulla tänne pörrää mun kotiin?
Tässä asunnossa on tapahtunut jo tarpeeksi kaikkea outoa, kummallista ja sairastuttavaa mutta edelleen tää paska jatkuu. Suoraan sanoen vituttaa koko henkimaailma.
Pysykööt siellä omalla tasollaan. Minkä takia ne saa luvan tulla häiritsemään?!!!
Osaan kyllä häätää häiriköt pois kun olen hereillä mutta et sillon pitää tulla kun nukut