Olen valvonut taas koko yön ja huruillut, kuunnellut ortodoksisia kirkkolauluja ja rukoillut
Ennen kuin lähdin baariin näin valoilmestyksen eteisessä aivan edessäni sellaisena laservalona, aivan kirkkaana.
Joku lähti toiselle puolelle tänä yönä. Luultavasti ystäväni isä.
Onhan se toki mukavaa ilmoittaa mutta minkä ihmeen takia kuolema liittyy mun elämään ihan jatkuvasti?
Jos ne ei pörrää nurkissa, tulee sit ilmoittamaan heippa mä kiidän eteenpäin. Olen kateellinen jokaiselle.
Toki elämä on lahja. Vai onko? Ja jotkut sit lohduttaa niitä jotka jää tänne kaipaamaan ja itkee.
Meediot.
Mulla on valtava ristiriita tässä asiassa ja huumorintaju kadonnut täysin ihan joka asiassa silti vedän puoleeni uusia ihmisiä. Mun elämä on tullut ihmeelliseksi mieheni kuoleman jälkeen.
Olen ollut tosi sosiaalinen ja avoin koko elämäni mutta kun kuoleman takia menin ns sisäänpäin, uusia ihmisiä tulee heti kun vaan lähden ulos ts baariin tai ystävien kautta.
Kiitollinen tästä olen mutta kummastuttaa... ikäänkuin vedetään eteenpäin. HS:n mainoksessa lukee "Mitä ihmettä?" Sellastahan tää on
Joopa joo. Joku kuoli ja elämä jatkuu. Mä en osaa tehdä näköjään itse tätä sulkemista joten max kk joudun venaa ja sit meedio saa näyttää vaikka kädestä pitäen miten tää paskalahja saadaan pois
Minä en halua tätä!!!!!!!!!!
Kävin tupakalla ja itken nyt eli tosiaankin joku suree kuollutta ja nappaan sen tunteet. Tiedän nyt tasan tarkkaan kenestä on kyse.
Tapaan tänään sen 22-vuotiaan pojan joka on vielä herkempi kuin minä mutta hakusessa omissa voimissaan ja häntä autoin keskellä yötä koska oli mokaillut päihteiden suhteen yms
Kuolleet tulee myös mun uniin ja äidin mielestä se on hyvä merkki. Rasittava henkimaailma ketjusta on monta vuotta ja sama jatkuu vielä. Tällä pallolla on tosiaankin muutoksen ajat ja toivon että ne jotka merkkejään venaa saavat ne oikein roppakaupalla. Mä voisin antaa tän kuolemantietäjälahjan ihan kenelle vaan