Laitoin sille sähkönaiselle viestin viime yöstä ja hänen vastaus:" Kuulostaapa hurjalta kohtaamiselta. Kannattaa suojata itsesi ja kotisi niin kauan kuin tunnet pelkoa toista puolta kohtaan.
Voit nähdä itsesi kirkkaan valon sisällä. Rukoilla Isä Meidän rukouksen ja pyytää arkkienkeli Mikaelia suojaamaan sinua. Energiahoito tai reikikurssi voisivat auttaa sinua pelon käsittelyssä"
Hah! Kukas sitä pimeyttä kehotti kohtaamaan ja katsomaan ilman suojausta silmästä silmään
Mä olen kohdannut negaenergioita monta kertaa ja nyt nää viikko sit sanotut jutut kääntyykin ihan erilaisiksi.
Sit toinen viesti häneltä: Olen sitä mieltä että pelot tulee kohdata päivätietoisuudessa eikä silmästä silmään ole niin tarpeellista mutta taustoihin päästävä kiinni
Kirjoitin kolmannen viestin etten millekään reikikursseille halua ja vastaus et hyvä että kuullostelet mitä tarvitset. Olet tosi herkkä ja se on myös vahvuutesi.
Tätä tarkoitin jo aikoja sitten tänne kirjoittaessani että oikean hoitaja-auttajaihmisen löytäminen tällä herkkyydellä ei ole helppoa kun itse tajuaa enemmän kuin ns hoitaja joten silloin erittäin pätevä meedio ja oma tarkka intuitio on tärkee.
Tässäkin tulee vastaan se että vaikka olis miten hyvä meedio, ikä vaikuttaa jossain vaiheessa ja omasta voimastaan on otettava itse vastuu. Mua on pelottanut ajatus että ne kuolee ennen mua mutta toiv siinä vaiheessa jo osaan itse paljon
Viime yönä osasin vaikka oli tosi haastavaa.. Siltä hoitajanaiselta kohosi käsikarvat pystyyn kun kosketti mua ekaa kertaa ja sanoi vielä et katso mua, sinussa on voima joka tän tekee.
Kummastuttaa sekin että mistäs tämä ihmevoima mulle on sitten tullut? Olen varma siitä että jotenkin se liittyy mieheeni joka sieltä henkimaailmasta käsin vaikuttaa ja sit jotain on syttynyt minussa kehityksen myötä. Toki tulee suvustakin sekä isän että äidin puolelta sekä menneisyydestä aikoja sitten
Kristustietoisuuden lisääntyminen ja rukous antaa tientenkin myös voimaa lisää mutta on vielä joku juttu mikä ei ole aktivoitunut.
Soitan meediolle tänään ja koitan saada siirrettyy sitä tapaamista koska se on vasta ensi kuun lopulla. Ei kenenkään pitäis joutuu kokee tällaista ja näin usein. Siitä meedioita kiitän kun aiemmin tapahtui ihan samanlaista he auttoivat hiljentää sitä tahtia.
Kertoo myös tarkkuudesta heidän puoleltaan että aika jota on tosi vaikee ihmisen ennustaa, pitää täysin paikkansa eli kun olet n. 35-40 vuotias keskustelet henkimaailman kanssa.
No joo, siinä välimaastossa ja nyt tarvitaan hieman jarruu. Enkelini olen nähnyt lähipäivinä monta kertaa mut ei kiitos tummaa energiaa enää ikinä.
Mä tunnen asunnossani heti jos tänne tulee jotain ylimääräistä.
Siitä eilisestä on vieläkin jotain jäljellä. Varsinkin kun frendi tuli suorittaa vielä tänne oikein kunnon valitusvirren eikä tajua näistä jutuista yhtään mitään. Mä vedän näitä avuntarvitsjoita puoleeni oikein urakalla.
Toivottavasti tulee sellanen rakkausviikko mitä astrouutisissa tiedoitettiin