Mä oon toivonut tänään monta kertaa että elämä loppuis vaikka tähän päivään.
Joka saa aikaan sit sen että henkimaailma aktivoituu. En jaksa edes ajatella muita ihmisiä vaan pelkästään itseeni.
Olen niin saatanan kyllästynyt tähän oireiluun!!!!
Resonanssiterapia aiheuttaa puhdistusoireina vittumaisia vatsaväänteitä ja mun kaikki mahdolliset yliherkkyysreaktiot olen läpikäyny vaikka annostus tosi snadi eikä tällasta pitänyt edes tulla...Huoh..
Viimeisin ja ehdottomasti ärsyttävin oire on nielun turvotus. Ihan kuin joku kuristaisi kevyesti.
Alkoi n tunti sit ja täs nyt odottelen pitääkö lähtee lääkäriin vai ei.
Eikä ole eka kerta tämä.
Mun on pakko muuttaa pois. Kukaan muu ei oireile tosin täällä kuin minä mutta nämä oireet vaan pahenee koko ajan ja mä oikeesti kuolen tänne vielä jos nää jatkuu.
Olen pitänyt läpivetoa koko kesän ja vieläkin on 24/7 ikkuna auki plus mulla on ilmanpuhdistin ettei tää sisäilma ainakaan tunkkanen ole mutta mikä halvattu saa mut oireilee?
Kylpyhuone remontoitu kaks kertaa 10 v aikana ja koko asunto kerran sillon vajaa kaks vuotta sitten ja mä olisin selvinnyt koko loppuikäni suht lievillä oireilla mutta kun tultiin takas...Vittu että ärsyttää nyt ihan kaikki!
Kauheeta kieltä ja henkimaailmast viel sen verran et kun heräsin, näin katossa kaksi ihan kirkasta välähdystä. Eteisestä kuului sit myöhemmin sihinää josta en tykänny yhtään ja lähetin matkoihinsa.
Iltapäivällä astiat kilisi keittiössä ja hetki sitten kuului metallinen kova ääni kylpyhuoneesta. Nyt kun kirjoitan tätä, tajusin just että sellasen samanlaisen äänen kuulin viime talvena kun olin käymässä ekaa kertaa sillä tiellä jolle mun mies delas.
Ai niin, yksi ihan kirkas välähdys oli makuuhuoneen seinässä ihan lähellä mua
Näköjään en turpoa tukkoon kuitenkaan. Olis helvetin kiva tietää mikä tällaisen laukaisi